Kreativ fagdag!

Ja det er akkurat det jeg føler jeg har hatt i dag.
Det startet allerede i dag tidlig.
Ingelin ville ha lang flette i barnehagen.
som mor med en forkjærlighet for bollesveis ( det er så sykt praktisk! ) ble dette en tøff nøtt og knekke.
Ingelin snakker om langt hår, det skal hun selvfølgelig med tiden få også. Men da hun i tidlig alder begynte å anlegge tidenes Mc Gyver-sveis så så jeg ingen annen utvei: Jeg måtte klippe det! Jeg klipte det jevnt og trutt for at det skulle vokse sunt og friskt ut -og i samme lengde.
Jeg er jo aldeles ingen frisør, så jeg måtte virkelig legge sjela mi i denne fletta (som i barnehagen varte i nøyaktig 6 minutter og 24 sekunder).

Slikt blir det fornøyd unge av <3

Og når jeg ser tilbake på gamle bilder, så unner jeg Ingelin denne hverdagslykken så sinnsykt!
OBS OBS: Sterke bilder.


Fra det ene kreative prosjektet til det andre: Huset!
Min kjære Tom er god på så meget, en skikkelig handyman, men å tegne, det kan han ikke, ikke skjønnskriving heller.
Jeg fikk levert alle mål jeg trengte på huset, samt beskrivelser.
Dette skulle jeg, i riktig målestokk, da klare å lage tegninger av. Vel se og bedøm selv:

Toms mesterverk.

Jeg er heller ingen arkitekt, langt derifra! Men etter mye om og men klarte jeg til slutt å lage ferdige tegninger.

Da jeg endelig kunne kaste linjalen i veggen og se meg fornøyd, ble min andre blokk bladd opp. Papirene hvor jeg skriver ned mitt aller helligste. Tekstene mine.
De kan være klisjéaktige, rare, vakre , men aller viktigst: mine, og en dag så blir de kanskje en sang dere kan høre.
Etter at jeg hadde handlet og hentet Ingelin i barnehagen stod det sminking for tur. Ei venninne av meg ønsket hjelp til sminke og hårstyling, så jeg hjalp henne selvfølgelig.
Da jeg skal sminke enda en “klient” (haha) i morgen, legger jeg ut bilder og mine favorittprodukter fra dagens og morgendagens sminkefest i morgen 😀
Nå er taco, is og sitronvann godt fordøyd med tysk krim på TV. Nå venter senga.
Ha en strålende sommerhelg! <3 Iselin
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg