Pollen, ruker og datenight <3

Altså, varselet viser beskjeden mengder med gresspollen og salix.
Ikke vet jeg hva salix er og ikke kan det være beskjedent heller, for forkjølelsen jeg fikk forrige uke har fortsatt ikke sluppet taket. Jeg kjennes ut som en nybarbert vagina, dag to,  i nesa.
Stikker og klør, rød og lite samarbeidsvillig.
Jeg vet dog ikke om dette er allergi, men med nesesprayen kom jeg langt i dag også.
Vi bor som sagt litt sånn her og der om dagen. Tom er mye i Åros og vi jentene er mye i Drammen.
Men denne helgen skulle vi endelig få ha pappa her med oss.
Det betyr tre klamme kropper i samme seng, omføttes soving med en treåring i stjerneposisjon og Toms hårete tær i ansiktet. Vi ligger nesten i samme posisjon hele natten, bortsett fra Ingelin, som tydeligvis reiser jorda rundt på 80 dager i løpet av nattens 12 timer. Vi er en herlig smølje og det er faktisk veldig godt.
Om morgenen spretter Ingelin opp og kryper bort i pappas armkrok i andre enden av senga. Øynene hennes stråler og jeg ser virkelig hvor glad hun er for å ha ham der. Det varmer mammahjertet like mye som pappahjertet.

Dagen i dag ble tilbrakt på lekeplassen nedenfor huset til mamma og pappa. Vi hadde med oss, frukt, drikke , tepper og fotball. Og en tom handlepose og dopapir!
Det har nemlig kun blitt med den ene seiersrunden på do for Ingelin for noen dager siden.
Jeg har prøvd å fortelle henne at det er bedre å bæsje i buskene enn i trusa hvis hun er nøden.
Og i dag ble jeg like stolt. Lille tuttelutta mi la ei beskjeden ruke bak buskene på lekeplassen.
For å ikke nevne i hagen til mamma og pappa.
Har jeg bomma totalt med bæsjepedagogikken min?
Har jeg nå en datter som kommer til å drite i hagen til folk, eller er hun faktisk flink? Jeg velger det siste <3

Ingelin og Omi i full sving.

Yogatime 😀 <3

Lunsjpause <3

Etter endt dag i “parken”, lunsj på terassen og en runde med klatremus tok vi jentene oss et deilig bad før vi gjorde oss klare til date med pappa Tom i byen.

To stk glade damer, klare for date med pappa <3

Mine skatter! Pappa og Ingelin <3

Picassokos! Beste stedet i byen etter min mening <3

Dagen ble avlsuttet med amerikanse dounuts på Bragernesfestivalen og ei lykkelig og trøtt jente som sovnet god og mett i pappas armkrok.
Nyt søndagen og ha en strålende start på uka <3 Iselin

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg