Full timeplan og punktert dekk!

For en dag dette har vært! Jeg er ydmyk og takknemlig, stolt og sliten.
En flott og lærerik dag hos NRK og senere Radio Metro.
Foreldremøte i ny barnehage som gikk over all forventning og et punktert dekk.
Dagens direkte sending kan du høre her :
 https://radio.nrk.no/serie/jacobsen
Intervjuet med Ståle Fossberg kan du høre førstkommende lørdag på Radio Metro Buskerud kl 14.15!

Takk til mine herlige søstre som ga meg husly for natten, så jeg slapp og stresse innover til den store hovedstaden på morgenkvisten <3

Lunjs i kantina hos NRK.

Hallo-dame veggen NRK

De berømte pausefiskene. Hørt mye om dem, aldri sett dem, før nå 😀

Fikk teste selveste sjefsstolen til Ståle Fossberg i Radio Metro <3

20150618_165017

Over og ut for i dag! Nå roper senga på meg.
Takk for alle gode ord og meldinger. Jeg setter så uendelig pris på en og hver av dere! <3 Iselin
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg