Et dypt takk til dere lesere <3

I dag vil jeg ikke gjøre annet enn å takke alle og enhver av dere som tar dere tid til å lese mine tanker, som liker, kommenterer, deler og sender meg meldinger! Det varmer så inni granskaugen!
Hjertet mitt hopper og bobler, banker og prumper på samme tid! ( ja jeg mener prumper og ikke pumper, selvom det gjør det også 😀 )
Jeg elsker å gi av meg selv. Dele mitt liv og mine tanker. Vise dere de fine øyeblikkene og den brutale sannheten. Som for eksempel dette bildet:
Happy family foran vårt kommende drømmehjem. Sannheten: Tom er piss-sur fordi han ikke fikk seg noe på morgenkvisten og jeg er grinete fordi vi tok en særs dårlig vurdering og drakk altfor mye på konserten kvelden før. Livet <3

Og ja, smilene er ekte!  Vi ler fordi vi er kleine og sure, men gira på fremtiden i huset og det faktum at vi tar et happy-moment bilde akkurat denne dagen.

Jeg er jo relativt ny i denne bloggverdenen men dere som faktisk tar dere tid til å lese, gjør at jeg så absolutt vil fortsette!
Dere er grunnen til at det er verdt å dele alt sammen- og jeg har mye!
Jeg har så utrolig mye jeg vil dele med dere. Rare tanker, sterke meninger, spillopper og “ut-av-deg-sjæl-opplevese-bilder”. Jeg vil by på meg selv og alt jeg har. Både de rare og crazye sidene mine, men også den myke og rolige. Den hvor jeg er mamma, kjæreste og samboer samt fersk låtskriver og sanger.
I ferien ( 1 uke ) vil ikke bloggen min bli så ofte oppdatert. Jeg vet ikke hvor bra dekning det vil være og jeg vil tilbringe all tid med hele familien min.
I mellomtiden kan de av dere som har lyst- og som ikke har gjort det enda, lese mine tidligere innlegg, så dere blir bedre kjent med meg, kommenter i vei, enten dere er enig eller uenig, for jeg vil bli bedre kjent med dere også!
Jeg er så himla glad for at dere gidder å lese min blogg også, blant alle verdens blogger som finnes dere ute. Jeg takker dere fra dypet i hjerterota. Dere inspirerer meg herfra til månen!!

Budstikka Nordre Aker publiserte innlegget mitt i går. Stor stas for meg!

I morgen vil jeg skrive om hvordan jeg har tenkt til å holde min nye livvstil ved like i ferien og enkle tips til
hva man kan gjøre selv og samtidig kose seg masse!
Kyss, klass og kliss  – Iselin <3


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg