Home Sweet home!

Home sweet home!
Da er vi dessverre og endelig hjemme igjen etter en fantastisk uke med familien.
Borte bra, men hjemme best! Det er noe i det.
Jeg klarte dog ikke holde kostholdsplanen min, det ble mye mer brød og sukker enn jeg hadde planlagt.
Kan vel si det slik at kondompakka ble værende uåpnet, mens sjokoladepapiret på sin side fløyt.
Jeg har derfor lagt på meg nesten tre kilo på én uke!
Jeg tror jeg dåner!
Dette er en kombinasjon av kommende menstruasjon ( velger jeg å håpe ), vann i kropp og dårligere kosthold. Så nå blir det fokus igjen!
I dag har min fantastiske kjæreste bursdag!
En hyllest til ham og mannfolka kommer i morgen, i mellomtiden kan dere kose dere med et aldri så lite bildebonanza fra vår ujålete ferie!

Gratulerer med dagen verdens beste pappa og kjæreste, i dag skal du feires! <3

They see me rollin’…

Søteste hattemafiaen jeg vet om

Mamma/omi (som betyr bestemor på tysk) fylte 55 år på turen.

Flotteste Omi <3

Tom har gjort klar tribune 😀

Ingelin mener hun har fått fisk på kroken.

Tom, Kuhviskaren. ( Bilde hentet fra min søster Annina Guttormsen )

Prakteksemplaret hva gjelder flate bryster når man ligger på ryggen <3

Grilling på høyt nivå

Mamma Iselin

Min kjære søster, Silje, har tegnet hele gjengen på tur! 😀 Kelly Family !

kvalifiseringsrunde i bandy

The A-team

Rugby med tante Silje og Ingelin!

Familien Guttormsen-Sørensen. Helt stabil gjeng.

Omi, Ingelin og onkel Njård <3

Kurrong!

Dyrepark <3

Utkledning med tante Silje <3

Obligatorisk “outfit of the day” bilde 😀

Onkel Nevjard i elegant positur

 Takk for denne gang, mamma,pappa/Omi,bestefar, Onkel Nevjard, tante Sahar og kusine Embla, tante Annina og onkel Ottar, tante Silje og onkel Maggi, Onkel Njård og tante Anette, fineste pappa Tom og min herlige lille engel Ingelin <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg