Bursdag på budsjett.

Så var det igjen tid for bursdag. Ingelin ble i går 3 år! 3 år!
I år var det ekstra stas for nå skjønner hun jo selvsagt mye mer.
De to foregående årene har jeg styrt og stelt så innmari! Laget kaker som har tat flere timer å pynte, lagd hjemmelaget pynt og dekorasjoner. handlet og brukt mmasse penger.
Jeg har dog innsett at dette blir for mye av det gode.
Det er rett og slett bare tull med denne pengeforbruken rundt en bursdag, så i år gjorde jeg det enkelt.

I år jeg lagde jeg blant ingen ny krone, men tok vare på den som barnehagen lagde. Man tenker at det koster så lite å kjøpe ting til en liten krone, men lappene flyr plutselig!

Alt av pynt er kjøpt på TGR. Fantastiske farger og morsom pynt og lyslenke til en billig penge.
Plastkrus og papptallerkner, så slipper man den store oppvasken.
Når sant skal sies så hadde jeg bare tenkt å lage muffins og gelé. Det var tross alt bare familieursdag. Men da måtte jeg jo tro om igjen. Når man feirer hos svigers så holder ikke dette. Så min kjære svigermor Hilde banka sammen fire kaker i anledningen. For de av  dere som kjenner Hilde, så er dette garantert ingen overraskelse.






som dere ser, så var hjertet på rette staden, men ikke tiden. Småfrekke muffins med et stødig touch av finesse !

Dagen ble feiret på beste vis og Ingelin var bokstavelig talt i himmelen. Å bli vekket av kake, sang og pakker på senga og en splitter ny trampoline i hagen skapte grimaser jeg aldri før har sett <3

En stor takk til familien i Åros som har hjulpet til med både mat og kakebaking, undeholdning og gaver og takk til alle som kom og gjorde dagen magisk for lille skøyeren vår. Og hvis noen lurte: NEI!! Jeg klarte ikke holde meg til kostholdet mitt. Jeg slukte alt jeg kom over!
 I ferien har jeg sklidd litt vel ut, så nå må jeg ta meg sammen! Ps. legg merke til selvbruningen til Loreal og tørrshampoen – helt geniale produkter for campere og travle foreldre 😀
Nå venter sol og bading med 3 åringen min!
<3 Iselin
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg