snikende bollemus og dunbart.

Det er ingen hemmelighet at ferien har satt sitt preg på kroppen.
4 uker hjemme med barn har vært både herlig, deilig, tøft og slitsomt.
Det har vært mye jobb på Tom og jeg har derfor vært alene med ingelin 24/7.
Jeg har ikke ofte hatt muligheten til å ta meg en time vekk fra barn og mas og bare trene.
Ikke er det mange mulighetene i Åros heller. Det nærmeste treningssenteret er i røyken sentrum. Så hvis noen mot formodning skulle vite om noe annet, er det bare å skrike ut.
Jeg kjenner bollemusa snike seg innpå igjen og av ren frustrasjon kan jeg lett finne veien frem til M&M-skålen min kjære svoger har plassert i stua.
Gleden var derfor stor da min PT ringte meg og spurte når jeg var klar.
Vi avtalte at vi om 2 uker setter igang for fult igjen!
Yes endelig! Nå har jeg et mål! Et mål om å komme i riktig fokus, spise sunt og få til to økter i uka samme hva- og det FØR jeg begynner med PT-timene på Olympus Performance igjen.
Jeg trenger et mål, jeg trenger noe å strekke meg etter.
Jeg er et enormt konkurransemenneske, så å trene bare for å trene er ikke nok for meg. Jeg må ha et konkret mål. Jeg må enten løpe de kilomterne på en kortere tid, løfte 5 kg mer eller klare flere repitisjoner.
Jeg elsker den deilige mestringsfølelsen, jeg elsker å bruke råskapen i kroppen, vise at jeg er pokkern meg så sterk!
I dag tok jeg meg derfor en real økt i stua, før jeg nå snart skal fise avgårde opp til huset og løfte mer murstein.
Jeg tar det som en styrkeøkt, spar opp faenskapet og hiver det ut av vinduet.
Støvet som kaster seg i lufta, svetten som drypper ned fra nesetippen og ned på den lyse dunbarten min, de røde øynene og de mørke stønnende jeg plutselig henter fra magen – og som ironisk nok gir meg en underlig styrke – Jeg elsker det!
Jeg føler meg som en pulserende testosteronbombe med korallfarget lipgloss!
Jeg merker at når jeg er i dette siget, så går også kostholdet veldig bra.
Når jeg først faller av treningslasset, er det fort gjort å la maten stå til. Slik har det vært i ferien.
Det er derfor vitkig for meg å holde denne energien som nå har kommet over meg ved like.
Jeg skal trimme både bollemus og dunbart!

Hva er forøvrig greia med å ikke klare å produsere tightser som IKKE er gjennomsiktige! Jeg er fader ikke såååå stor over ræva, men allikvel skal alle få se bæsjeapparatet mitt når jeg trener. Alle skal få liksom!

Nå kör vi dere!
Tilbake til treningsmodus!
Iselin <3
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg