Tidenes kveld!

Altså, gårsdagen kunne ikke vært bedre.
Fire damer som alle har en connection med en annen, men som aldri før har møttes sammen – før i går.
Fire fine damer, runde i kantene rundt et rundt bord.
Piker , vin og sang rett og slett, i en ( endelig ) varm sommernatt.
Stemningen var så magisk at jeg nesten lettet – mine Libresse med vinger sendte meg nesten rett til himmels i ren lykkerus.
Jeg er støl i magen etter all latteren, sliten i bena etter all dansingen og hes i stemmen etter all skravlingen.
Herregud for en gjeng!
I dag lar jeg derfor bildene tale for selv 😀 Enjoy <3

Oppussingen har begynt!

Oppusingen har en pause mens lakken tørker: Ja jeg har tydelige blodårer på bena, vi har et love/hate relationship.

Trimma til og med nesehåra! <3

Line driver svært. Ankommer alene i maxi taxi!

Fine Martine sin lille oase <3

Marte tar seg en velfortjent pause <3 









 over og ut!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg