Når svigermor vasker dildoen i oppvaskmaskinen

Det er få ganger jeg faktisk blir sjokkert!
Men i dag var en av dem.
Ingelin var levert i barnehagen, solen skinte og jeg gruet meg egentlig litt til å krype inn vår “lilla stuga” og skrive.
Man vil jo helst sitte ute og nyte denne fantastiske sommeren som endelig er her.
Jeg skulle bare rydde litt i rotet Ingelin og jeg hadde stelt i stand på kjøkkenet i dag morges.
Min kjære svigermor, Hilde, står på kjøkkenet og rydder ut av oppvaskmaskinen, og det er da jeg ser den.
En rosa herlighet, skinnende ren!
På nederste skuff i oppvaskmaskinen, der hvor tallerknene i prinsippet skal stå.
Skjønte jo fort hvorfor det ikke var plass til så mange fat i den vaskerunden der for å si det sånn!
Hilde latet som ingenting, tørket av kopper og kar og satte det inn i skapene.
Jeg nistirret på den glatte rosa leketissen. For et hode!
Det er greit at ho Hilde kan være brei i kjeften, men det finnes da måte på.
Hilde hadde jo ikke fått med seg de tusen tankene som spant rundt i hodet mitt iløpet av få sekunder og kikket selvfølgelig forundret på meg da jeg brast ut i latter.
Det var selvfølgelig ingen dildo, det var en drikkeflaske som hadde smeltet under oppvasken.
Hun var dog mer sjokkert over at dette i det helle tatt kunne skje når hun kun hadde vasket på svak varme, enn det faktum at jeg, for en liten periode, faktisk trodde hun hadde vasket dildoen i familiens oppvaskamskin.
Vi lo godt begge to – at jeg kunne tro noe slikt sa hun, tittet seg rundt og la flaska i nattbordskuffen!
Hahaha – Neida! Det gjorde hun jo selvfølgelig ikke! Men det hadde vært en sykt bra avslutning på innlegget!

Tuten er riktig nok ikke smeltet og krympet, så det er jo ikke rart man ble lurt for et lite øyeblikk

Men på tala om dildoer, i morgen ytrer jeg mine meninger om disse frekkasene og hva jeg egentlig synes om dem 😉 Stay tuned.
Lots of love – Iselin <3
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg