Internettet og ordenes makt!

Ok, jeg skal være ærlig! Kveldens innlegg handler kun om én ting! Hanke inn flest mulig stemmer!

Jeg kom tilfeldigvis over Casting Cremé Gloss sin konkurranse på facebook og tenkte: “warum nicht?”

Ja, hvorfor ikke!?

Internettet har en enorm innvirkningkraft på oss, men hva større er, er jo ordene som daglig skrives her!

Makten som finnes i ord er mektig! Makten ved internettet er mektig!

Internett, sosiale medier og ord er både fantastisk og skummelt på samme tid.

Det kan utnyttes og det kan misbrukes.

Jeg finner dette veldig interessant, og sammen med det faktum at det hadde vært sykt gøy være en av finalistene i denne konkurransen vil jeg nå utøve et lite eksperiment med hjelp av dere.

Konkurransen går ut på å bli det neste ansiktet til Casting Créme Gloss!

Som tidligere nevnt har jeg ingen fremtid innen modellbransjen med føttene mine. De er jo et tragisk kapittel i seg selv!

Og kroppen min? Vel, det er en helt annen bok!!

Så når det gjelder å være modell for noe så fint som hår! Ja da tenker jeg at jeg kan slenge meg på, selvom jeg nok burde ha stilt som FØR-bilde modell! 😀

Pr nå, mangler jeg ( hold dere fast ) 338 frekke stemmer for å nå første plass! Herregud hvordan skal jeg klare det?

Klarer jeg dette ved hjelp av dere fantastiske lesere? Vil dere stemme med alt dere har av pcer og mobiler? Vil dere dele innlegget? Vil jeg klare 338 stemmer? og hvor lang tid vil det eventuelt ta?

Jeg HATER sånne ting her, når folk prakker på meg ting som jeg må bruke tid på. Men dette tar seriøst 5 sekunder.

Du klikker inn på linken under og scroller ned til dere ser bildet mitt. Under kan dere bare trykke på stem-knappen. FERDIG! 😀

http://www.missglossy.no/entry/837/iselin-guttormsen

Det hadde vært vanvittig morsomt for meg å få denne muligheten, også er det selvfølgelig særdeles spennende og se hvor stor internettet og ordenes makt er! Pluss at det er jævlig kleint dersom jeg ikke får en eneste stemme 😀

Jeg krysser fingrene <3

Peace and love – let the hair grow!

Iselin <3

Foto: Alessandra Langum

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg