Klisjéblogg, mote og min nye jobb.

Å blogge betyr at man byr på meg selv, ihvertfall jeg! Jeg er jo en typisk klisjéblogger, som skriver om sminke, mote og klær og sånn..og livet som mamma 😀 hehe.. Men for at folk skal gidde å lese et produkt som allerede finnes i fleng så må man by litt mer på seg selv.

Heldigvis ( og uheldigvis, hehe ) for dere, så har jeg ikke de altfor store sperrene.  Jeg deler livet mitt og alt det måtte by på med dere. Både de negative sidene og de positive, de stolte øyeblikkene og de flaue.  Noen innlegg jeg skriver kan være utfyllende og morsomme og andre mer en slags oppdatering.

Disse oppdateringene er ikke alltid de morsomste, men jeg føler de er nødvendige for at dere som leser skal bli bedre kjent med meg.  Dette er dagen for en slik oppdatering – jeg kan jo ikke snakke om guttetiss og jentetiss hele tiden! 😀

Ja, så har jeg fått ny jobb – igjen!

Det er ikke det at jeg er en såkalt jobbhore!!! – som hopper fra den ene jobben til den andre.

Jeg ønsket jo først og fremst å finne en jobb i nærheten av Åros da vi flyttet hit.

Og det å få jobbe i butikk, med mote og alt som hører til, har vært utrolig morsomt, lærerikt og berikende! Jeg er så glad jeg har fått muligheten til å jobbe på et fantastisk sted, med fantastiske merker, fantastiske klær og fantastiske mennesker!

Men noen ganger tar ting i livet en annen vending og når man får tilbud om en 100% stilling med fantastiske arbeidsoppgaver, ja da må man si ja.

Men selvom om jeg nå bytter totalt beite, så vil jeg fortsette å holde dere oppdatert på nyheter og klær jeg kjøper både på Mezzo, Mathea og nabobutikken Akeleie! Rortunet er et nydelig skattekammer og jeg elsker å shoppe der! Og for de av dere som ikke følger de på facebook burde faktisk det.  <3

Denne herligheten av en jakke fra SØS JENSEN har jeg feks kjøpt på Mathea ! Kan nesten ikke vente til det blir kaldere i lufta, så jeg kan bruke denne !

Første oktober starter jeg i min nye jobb og jeg gleder meg stort!! Jeg blir da å finne i intime lokaler nede ved vannet hos Scandia Maskin AS i Drammen!

Dette blir en helt ny bransje for meg. Seriøst, jeg har så vanvittig mye å sette meg inn i hva gjelder produktene deres, nei VÅRES, men jeg lover min nye sjef, mine nye kolleger, samarbeidspartnere og kunder å gjøre mitt ytterste og beste.

Si hei til Deres nye administrasjonssekretær :

No blir det liv laga i steinknuserbransjen 😀

<3 Iselin

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg