Jeg tester treningsthigts! Bli med og vinn en!

Da kan jeg stolt annonsere at jeg har inngått et lite “samarbeid” med 123SPORT&FRILUFT.

De fleste av dere har kanskje ikke hørt om disse, men her får du altså treningstøy og diverse artikler til sport og frilfuft for en meget gunstig pris!

Jeg har jo iløpet av de siste 10 månedene endret livsstil totalt. Jeg er ikke en fitnessguru eller en supersunn mamma som kun lager mat fra bånn av. Jeg har nå gått ned 15 kg og jeg lever nå et liv som jeg vil kalle normalt i forhold til mat. Jeg teller ikke kalori-inntak, proteiner og karbohydrater. Jeg holder meg unna dritten – thats it! Dog det er lettere sagt enn gjort.

Iløpet av denne perioden har jeg naturlig nok handlet inn mye nytt treningstøy. Det er viktig å føle seg vel når man trener, og tøyet skal ikke minst føles behagelig!

Pengene har derfor gått til kompresjonstightser , sportsBH’er, topper, jakker og sko etc.

Som dere vet, så koster dette. En god kompressjonstights kan jo koste 1500 kroner!!!

1500 kroner for tøy som skal lukte svett tissekone etter hver eneste gang man bruker det! Det er drøyt!

Dette er spesielt drøyt når man feks har født og skal tilbake i form igjen, eller bare skal gå ned i vekt. Man vet jo at slik kroppen er nå, vil den ikke være for alltid. Det er da kjedelig å bruke penger på klær som etter 10 måneder ikke passer lenger.

På 123friluft.no kan du derfor få flotte kompresjonstightser og annet treningstøy til under 200 kroner!! Den dyreste koster 224 kroner! Det er helt sant!! Drit tenker kanskje du. Du får det du betaler for – og det er delvis sant. Men i dette tilfellet får du flotte fungerende tights til en helt fantastisk billig penge.

Jeg har nå testet ut 4 forskjellige tightser og vil selvfølgelig dele dette med dere. NB!: Jeg må på forhånd beklage noe av bildekvaliteten. Det så mye skarpere ut når selvutløseren (haha)  knipsa, og jeg gadd rett og slett ikke kle på meg alt på nytt og starte forfra. Tilgi meg! <3

NR 1: Min foreløpige favoritt!

Denne tightsen er kompresjon for alle penga! Den sitter stramt og godt, lår og rumpe ser faste og fine ut, samtidig som den tykke strikken i livet ikke lager for store valker.

DSC02852 DSC02869 DSC02863 DSC02860 DSC02846

Gjennomsiktig blir den dog som de fleste tightser når man bøyer seg og denne gikk på en smell under markløft-økta. Ikke rart med de rumpemusklene jeg har 😀 Denne skal uansett på nytt i skapet – da 123friluft har forbedret sømmene 😉

NR 2: Den gule

Denne liker jeg godt fordi den er fin i livet, som NR 1, den er ikke for høy og ikke for lav .Ikke like stram kompersjon, noe som gjør at den egner seg fint styrkeløft uten å rakne 😀

DSC02881 DSC02883 DSC02887 DSC02889 DSC02892

NR 3! Den høye!

En fantastisk tights som sitter høøøyt i livet! Jeg elsker den og eneste grunnen til at den ikke ligger på førsteplass er at den ikke satt like stramt som nr 1, men det er kanskje bare jeg som burde gå ned en størrelse. Bevegelig og fin tights med et liv som ikke ruller ned 🙂 ELSK!

DSC02818 DSC02810 DSC02813 DSC02819 20150916_112624

NR 4. Taperen – i denne omgang 😀

En fin, god og bevegelig tights, men livet er på meg akkurat slik at den treffer rett over navelen. Det gir meg en rar kroppsfigur og flytter bare valken opp et hakk, men svigermor elsker den, så det blir en smaks-sak 🙂

DSC02874

DSC02877

123Sport&Friluft er en lillebror i dette kaoset av en bransje som leverer treningstøy og de har ihvertfall overbevist meg om at god kvalitet ikke behøver koste skjorta! De er i stadig utvikling og forbedrer både sømmer og stoff etter tilbakemeldinger de får fra forbrukerne. Jeg er heier stolt på sidelinjen og kommer til å bruke tøyet deres når jeg trener <3

Dere som mine lesere får nå en ekstra overraskelse fra meg og 123sportogfriluft! Klikk på “følg meg” på bloggen og få med deg neste innlegg jeg skal skrive om treningstøy fra dette fantastiske merke – da får du en egen rabattkode på ditt første kjøp!! Det er sjukt smart faktisk!

I tillegg kan ALLE dere som leser dette innlegget kommentere JA under innlegget eller på linken på facebook. Da kan nemlig DU få velge en tights helt gratis <3 Hallelujah for det! <3

Gå inn på hjemmesiden www.123friluft.no og sjekk ut det de så langt har og følg de på facebook her!! Da får dere med dere ekstra gode tilbud på allerede fornuftige priser.

Opp og hopp, føl deg flott!

kyss og klem fra stolt “ambassadør”  123Sport&Friluft

22 kommentarer

Siste innlegg