Musikk i mine ører! <3

I dag fikk jeg endelig matet musikkegoet mitt igjen!

Jeg er ingen musikalsk geni. Jeg er ingen kløpper på gitaren og ikke er jeg spesielt flink til å synge heller, hehe. Men jeg er veldig glad i å skrive -og det å kombinere musikk og tekster er noe jeg virkelig elsker å gjøre!

Jeg elsker når jeg er i mitt kreative hjørne og skriver fine tekster og melodier.

Men å skrive musikk er noe helt annet enn å skrive en artikkel, et innlegg eller en novelle. Det er faktisk mye vanskeligere, ihvertfall for meg som er helt ny i dette her. Det er en helt ny verden og jeg må lære meg å tenke låt fremfor bare tekst, samtidig er det viktig at jeg ikke mister meg selv oppi det hele. Hvem er jeg og hva vil jeg formidle? Heldigvis har jeg fantastisk dyktige mennesker rundt meg, som vil meg vel, som hjelper meg og gir meg gode råd, som lytter og er ærlige. Jeg lener meg totalt på disse menneskene, jeg stoler fult og helt på de – samtidig som jeg takker for at de lytter til mine idéer og meninger – fra meg liksom, som ikke kan dette i det hele tatt 🙂

Jeg har en liten periode stått litt fast med låten jeg nå er igang med å lage – og det var da så vanvittig godt å få nye øyne og øre på materialet.

Peter Michelsen og Christoffer Simpson ved Norsk Lydstudio – jeg er så utrolig takknemlig og glad for all tid dere gir meg – dere er unike!

Dagen og energinivået mitt når nye høyder etter en så fin dag i studio – spesielt med så fine mennesker!

Takk for at dere holder ut med en til tider tonedøv og vimsete Iselin 😀

Dyktige Peter Michelsen med verdens nydeligste og mest joviale medhjelper, Linus <3

Fine familien! <3

Vakreste mamma-Martine og Linus <3 Er det rart man blir i godt humør!?

Ha en nydelig arbeidsuke!

Iselin <3

DSC03169

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg