Hvorfor startet jeg egentlig å blogge?

Ja, så ble det ENDA en sånn døll “takketale” til dere leserne mine, men jeg må jo bare innrømme at jeg synes det er veldig viktig for meg å få sagt til dere at dere betyr utrolig mye for meg. Uten dere hadde jeg jo ikke brydd meg med å bruke fritiden min på å skrive om alt fra den gode og ekte kjærlighet til sexpreik og klamme lepper.

Jeg begynner også å få en del kommentarer og meldinger, noen har til og med ringt meg og spurt om råd, og det varmer så inni rumpehåra godt!! Det er jo nettopp det jeg ønsker -og håper å oppnå med bloggen min; å kunne være en støttespiller for andre ( spesielt jenter ), få fokuset på riktige ting, motivere, øke selvtilliten og ikke minst bevisstheten rundt spesielle temaer.

Det er dere som gjør at bloggen min pr dags dato går rundt, og det får jeg faktisk ikke takket dere godt nok for!

Mamma og min lille engel Ingelin på jentetur i Drammen by <3

Hvorfor man begynner å blogge kan mange undre seg over – for min del, var det noe jeg leeeeenge hadde tenkt til å starte med men aldri orket å sette meg helt inn i. Det finnes jo så ufattelig mange som blogger! Hva skulle JEG gjøre for å skille meg ut? Hvorfor skulle folk/dere gidde å lese mine ord? Jeg tenkte på alt jeg kunne skrive om, familieliv, husprosjekt, ned i vekt prosjekt , musikken -. ja det vanlige, og sex selvfølgelig og likestilling!

Det viktigste jeg kom frem til var dog idéen om å bare være meg selv. Være meg selv og skrive AKKURAT det jeg føler og mener! Mange av dere kjenner meg fra før og noen begynner kanskje å bli litt kjent med meg – via innleggene mine.

Dere jenter synes det er morsomt – at en forfengelig sminkedokke avslører sine innerste hemmeligheter og viser baksiden av medaljen. Gutta tror jeg ikke synes det er like festlig. Ingen gutter vil vel tenke på at hun baben der borte i baren ( Jeg referer nå ikke til meg selv, bare så det er sagt! 😀 ) også sitter å driter som en og annen bonde innimellom – ikke det at bønder driter værre enn oss andre, men det passet liksom så fint å skrive det ;D

Jeg takker dere fra dypet av mitt hjerte og ja, det kiler greit når jeg får fanvideoer som denne <3 😀

http://https://www.youtube.com/watch?v=MCFg-F7JiNM

Takk Kenneth 😀 <3

I morgen skal jeg til frisøren IGJEN! Røper ikke hva jeg skal gjøre;) Og på fredag blir vinneren av treningstightsen kåret ! 😀 stay tuned !

xoxo Iselin <3

2 kommentarer
    1. Hei Camilla 🙂 Den har jeg kjøpt på Mathea på Rortunet 🙂 men merket et søs Jensen. De har blant annet jakkene sine på miinto 🙂 dette er fjorårets modell, så vet ikke om de har den enda,men de har garantert noe lignende ?? klem iselin

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg