Vinneren er kåret!

Innlegget er sponset av 123.friluft.no – sport og fritid.

Da, mine damer og herrer!

Vinneren av en valgfri treningstights fra 123friluft.no er Linn Siri Sivertsvik Berg!!!

Hipp hurra og gratulerer så mye! 😀

Jeg ønsker at nettopp du skal sende meg en mail til [email protected] hvor du skriver ditt fulle navn, adresse og postnummer, samt hvilke tights og størrelse du ønsker 🙂

Pakken vil bli sendt til deg fortløpende 🙂

Til dere andre som prøvde lykken, fortvil ikke. Det er nytt treningstøy rundt hjørnet ( oktober) og da kommer en ny mulighet! JIPPI! Fordi jeg er så fet og fikser til dere fine mennesker ! ;D

I tillegg får alle dere fantastiske leserne mine 20% på all kjøp hos 123friluft.no ut septembermåned!

Fyll inn rabattkode :iselin20 ved endt shopping og få 20% avslag på hele kjøpet – DET blir greit billig!

Takk for all deltagelse og fine ord <3

Nå skal denne silverfoxen i et morsomt møte med ei rå lita frøken for enda mer morsomme saker som kommer til å gagne dere leserne <3 Gled dere!

God fredag!

Iselin <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg