Jeg er den flinkeste mammaen jeg vet om!

God lørdag dere! For en nydelig dag! Her har vi vært oppe siden kl 0600. Jeg har trent – kura håret og laget en deilig smoothie. Ingelin hår fått en nydelig kakao uten sukker og med sukkerfri krem. Frukten ligger opphakket og klar, og sånn helt inndirekte så føler jeg meg som den flinkeste mammaen i verden i dag! Nyt dagen og ha en strålende helg, vakre vesner!

Nei, vent litt. Dette er selvfølgelig bare tull. For det første så er den kakaoen der full av sukker. Jeg har ikke kuret håret og jeg har ihvertfall ikke trent. Jeg har ikke hakket opp frukt, herregud vi har ikke spist frokost engang!

For det andre så ligger Ingelin og jeg i skrivende stund ( kl 08.52 ) og ser  på Pippi Langrstrømpe. Vi burde kanskje vært ute i høstværet allerede. Gått en lang tur, ihvertfall spist frokost. Men i dag gir vi en lang F begge to. <3

kvalitetstid på høyt nivå <3

Nyt lørdagen, enten den er aktiv eller lat 🙂 <3

Klem fra verdens flinkeste mamma 😀

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg