Luremus – gråmus? Ja takk begge deler!

Norge – Italia.

Landskamp.

Jeg elsker å se gode fotballkamper. Og selvom det Norske landslaget ikke er av øverste klasse, så er det en selvfølge å se de i aksjon når man kan. Og i kveld, gjør de det faktisk ganske så bra mot en av de største – Italia.

Dette bringer frem gamle minner.

Minner fra tiden jeg traff Tom, hvor jeg lurte ham trill rundt!

Han kunne jo ikke unngå å bli forelsket. Herregud han hadde ikke en sjanse!

Ei liten blond frøken, med kjempepupper og gyllen sommerhud. Som elsket VM – koste seg i sommersola, med pils i den ene hånda og nystekte hamburgere i den andre, klassefotball på skjermen og en innlevelse uten sidestykke.

I tillegg kunne jeg skryte på meg at jeg ikke så nødvendigheten i å gifte seg og at Valentines Day var reinspikka sprøyt.

Bilde fra aller første kvelden jeg møtte Tom <3

Vel…det endte med at jeg la på meg ytterligere, farget håret mørkt igjen og fjernet 1 kg med pupp! Jeg drikker ikke øl, det går kun i hvitvin, jeg blir skuffet hvis jeg ikke får noen blomster på valentine og jeg drømmer om vårte store fine bryllup vi en dag skal ha! <3

wooops! <3

Men én ting er fortsatt det samme ; Jeg elsker en god fotballkamp!

Jeg lurte han kanskje litt, men i etterkant har vi fått ei nydelig datter og jeg er tilbake i MIN vanlige størrelse.

Jeg har dog fått flatere pupper og flere strekkmerker.

Jeg er bleikere i huden og gråere i håret.

Grå i håret – ut året <3

Ja jeg var kanskje en liten luremus, men jeg er langt ifra en grå ei !

Love – Iselin <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg