Hej bloggen!

Da er det videotid mine kjære!

Noen av dere har kanskje fått med seg min forkjærlighet til Sverige. Jeg vet ikke hvorfor, det bare er sånn.

Jeg elsker Astrid Lindgren og jeg elsker svensk komedie. Jeg elsker svensk krim og jeg elsker språket! Heldigvis og gudskjelov er jeg i besittelse av verdens skjønneste svenske svigerinne!

Når trangen blir for stor og med hjelp av sosiale medier, kan jeg derfor prate svensk med henne akkurat når det måtte passe meg!

Jag önsker er en fantastisk dag! Hej! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg