Dette blir så juah spennende!!

Jeg har sittet som en og annen grå kontorrotte i hele helgen, men glad er jeg for det. Det blir deilig å komme på jobb i morgen og vite at flere kilo med papirarbeid er løftet av mine skuldre 😀

Jeg har derfor ikke hatt mulighet eller ork til å skrive om nyshava skrukk eller hårete legger. Men én ting har jeg tid til, og det er å komme med denne lille  kunngjøringen:

I en middels travel handlegate i min fantastiske by Drammen finnes en haug av fine butikker. Små butikker med sjel. Eiere med sjel og med hjertet for sin lille oase. Stikker du nesa innom en av disse butikkene, vil du få øynene opp for produkter du ikke finner andre steder. Produkter du kanskje ellers aldri ville sett. Produkter du blir forelsket i.

En av disse butikkene heter Ma Vie. En fantastisk butikk med fantastiske ansatte, en fantastisk eier og en fantastisk sjel! Gåsehuden melder sin ankomst idet du entrer inngangsdøren. Duftene, synet, atmosfæren, ja alt i denne butikken trigger sansene mine. Jeg får lyst på ALT, både interiør og klær, sko og tilbehør!

Dette er i mine øyne Drammens flotteste skattekammer og jeg er rett og slett forelsket i hele stedet!

Denne fantastiske butikken, med disse fantastiske menneskene og varene er jeg så heldig å ha inngått et samarbeid med!!! Det kiler så sykt greit i tissen!

Jeg skal sammen med Ma Vie sørge for at dere får med dere butikkens fineste nyheter, tips og inspirasjon. Det vil bli konkurranser og fantastiske premier! Jeg anbefaler dere derfor å følge dette skattekammeret på facebook her. Dere vil ikke angre et sekund!!!

Jeg kan bare si: følg med  – for her vil det dukke opp klær dere ikke har sett maken til!! Elegant og flott, urbant og kult! Gled dere!!

Bildene er hentet fra Ma Vie sin facebookside

Bildene er hentet fra Ma Vie sin facebookside

xoxo Iselin 😀 <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg