Jeg sier bare Ma Vie !! <3 <3 <3

Innlegget inneholder reklame

Åh dere! Jeg har så mye jeg vil dele med dere, så mye jeg vil skrive om. Jeg vil skrive om mine meninger om debatten rundt halloween og julebukk. Som forøvrig kan dra åt helvete!!!Julebukk er koselig – halloween er spennende. Om jeg skulle vært hjemme i helgen, skulle jeg overøst alle de søte barna med godteri og entusiasme. Jeg hadde gått ute med Ingelin selv, og lusket lurt rundt med prinsessekroner og liksom sår i panna –  Jeg har lyst til å vise dere hvordan det går med  huset vårt og hvordan det går med kroppen min etter ca 4 måneder (!!!) uten styrketreningen jeg så strukturert satte av tid til før.

Og dere skal få innblikk i disse tingene – eller ikke bare innblikk – jeg SKAL vise dere alt 😀

I mitt forrige innlegg skrev jeg om mitt nyetablerte samarbeid med den herlige klesbutikken Ma Vie i Drammen <3

Jeg anbefaler dere så innmari å følge de på facebook og på instagram : @ma vie as

Deres nyheter er så absolutt verdt en titt! Klærne deres er handlet inn med omtanke, sjel og kjærlighet – og følelsen man får av å bære disse plaggene er fantastisk. Det er så mye å velge mellom av duse farger og toner – myke overganger og nydelig estetikk – råe og harde detaljer på urbane og kule plagg blandet med fjær og nydelige smykker.

Takk til fotograf Anniken Oline G B ved A&B Photography. Du er bare suuuper! <3

Hatt fra Hipanema og fantastisk rå jakke fra Loika. Denne finnes selvfølgelig i skapet mitt nå

Sixty days, love this Poncho

Hvis du liker denne favoritt jakken fra Senze of Joy, så har Ma Vie akkurat fått inn nye i offwhite, sort og lys grå. Den lysegrå finnes såklart også i skapet mitt <3

Rå skinnjakke med lekre detaljer fra Frontrow <3

Tøff, søt og vanvittig deilig topp og skjørt fra Ruga:)) Denne skal straks i skapet! Nydelig å ha på seg! <3

Natta tålmodige dere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg