Deilig treningstøy og pepperkakesmell!

I skrivende stund har jeg gått på tidenes pepperkakesmell.

Ingelin har nemlig begynt med do-trening. Tissinga går som et olja lyn – men nr to er det værre med.

Hun har i den anledning et nytt belønningssystem. Klistremerkene dugde liksom ikke.

Så for hver gang hun bæsjer på do skal hun få et lite pepperkakehjerte – litt sånn i julens ånd.

Boksen med pepperkaker står i kjøkkenskapet – eller , det stod i kjøkkenskapet. Nå ser det ut som det ha vært razzia der.

Pepperkaker har aldri vært min favoritt, men når man er så sabla flink til å holde seg unna søtsaker ellers så smaker pepperkaker helt himmelsk. Rett og slett helt sinnsykt godt!!!!!

Når man på kvelder som dette føler seg som en ekte pepperkakemann er det ekstra trivelig å se på bilder som jeg er blitt tilsendt av den fantastiske fotografen Alessandra Langum.

Jeg har nemlig vært så heldig å få lov til å ta bilder for en av norges største leverandører av treningstøy på nett: X-life!!!

Ikke gjør det bare at jeg føler meg bedre til tross for at jeg nå føler meg som en elta pepperkakerdeig – men jeg har også fått tilbake treningsgløden. Fra nå av blir det to ettermiddager/kvelder i uka med full styrketrening og dere skal selvfølgelig få bli med på denne reisen også.

For de av dere som vil slenge seg på en skikkelig treningsmåned før julen ringer inn – kan finne inspirasjon på X-life sine hjemmesider her.

Takk for en fantastisk morsom dag med X-life jentene – modellene og fotografen Alessandra – nytt og veldig veldig artig <3 Tusen takk! <3

Iselin <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg