julebord og musebord

Melodi: “nå har vi vaska gølvet”

Nå har jeg vaska tissen

og jeg har handla klær

og jeg har shava legga

og jeg har shava tær

Og jeg har kjøpt inn strømper

De glitrer kan du tro

De skinner over grotta

der hvor musemora bor.

Nei det ikke jul enda, og ikke julebord heller – men det er ikke langt unna . For i morgen samles en julestjernebukett av de sjeldne! Herregud som jeg gleder meg.

Som mamma, samboer, arbeidstaker, blogger og musiker på lavt nivå , høhø, så blir det sjelden tid til noe annet. Dagene går i ett, natta er over før du har rukket å blunde og energinivået tappes raskt. DA er det deilig å vite at du en heeeel kveld skal le, danse, skravle og brøle med fantastiske sjeler. Fem mødre som endelig skal få lov til å legge den seriøse morsrollen til side for en kveld. Det skal bli godt!

Så i morgen er det bare å ta på seg hjelm og refleksvest dere. Drammen by er herved advart .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg