Blogger om mote – bolletiss og hårete tær!

Bilde fra fotoshoot med Alessandra Langum for X-life!

Herregud, jeg har helt glemt å fortelle dere! Jeg er blitt nominert til Saleduck Fashion Blogger Awards!

Jeg har jo ved flere andre anledninger bedt dere om å stemme på meg  – og for å si det slik – jeg har ikke akkurat kommet videre! Den sosiale medieverden er helt vanvittig og til tross for stemmer, så ble jeg GRRRRUUUUUSA av andre deltagere med minst 10 ganger så mye 😀

Ja det er brutalt, men denne gangen handler det liksom om så mye mer.

Fashion Awards tenker du kanskje? Iselin Guttormsen?! Hun som skriver om kjønnslepper og panserpung om hårete tær og mensen- hva har hun med mote å gjøre?

Og da har du for så vidt rett. Hvordan i alle dager har jeg havnet i denne kategorien? Jeg er jo ingen typisk moteblogger – ja jeg er opptatt av mote – men noen typisk fashion-blogger er jeg ikke.

Men mote handler så innmari mye mer om bare klær. Det handler om å føle seg bra, føle seg flott. Kropper er forskjellige og derfor er man også flott på forskjellige måter. Jeg kunne lagt ut estetiske vakre bilder i fleng, flotte klær , flotte farger og snitt, men jeg er også opptatt av å vise dere sannheten. Hvordan man som oftest ser ut UNDER alle dise klærne og I dem. Jeg ønsker å kunne bidra med en økt selvtillit hos oss damer – Jeg ønsker at vi skal føle oss flotte og selvsikre i det vakreste plagget av dem alle – nemlig kroppen vår <3

same same….

but different…

For å stemme på tidenes kanskje mest utradisjonelle moteblogger så klikk dere inn her.

Der finner dere min blogg og klikker bare på stem <3

På forhånd tusen takk!

Hjertelig hilsen bollemus og julebrus <3

Fotoshoot med Anniken Oline G B for Ma Vie AS <3

Fotoshoot med Anniken Oline G B for Ma Vie AS <3

Fotoshoot med Alessandra Langum for X-life <3

6 kommentarer
    1. Jeg stemmer på Eseline Guttormsen da hun lager flotte innlegg med nydelig fotos.
      Samt skriver rett fra leveren. Det ofte ting ingen andre tørr å skrive om.
      Og ofte har vi mennesker en mening om dette, men tørr ikke å skrive om det.
      Iselin Guttormsen må vinne

    2. Stemt på deg skjønne, rett og slett fordi du er deg?? Hilsen ei som jobber tvers over elva for din jobb ??

    3. Jeg jobber med gulv, hos Tarkett AS ?? Hehe, manns dominert bransje dette og, men vi jenter må jo stikke oss litt frem?? Sitter på ordre/service kontoret ?? Så skulle du være gal nok for en rask kopp kaffe i lunsjen en gang så får du hyle ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg