NU – jävlar!

Nå er endelig dags dere!

Fase to av mitt ned i vekt prosjekt er i ferd med å starte!!!!!

Jeg har som sagt ikke trent ordentlig hard styrke på en stund og jeg savner det så vanvittig.

Jeg har i tillegg spist litt mer variert for å si det sånn, hehe. Jeg snakker da om et skolebrød på kvelden når søtsuget har banket på døra en helt vanlig tirsdag – nonstop og kakedeig når jeg har bakt osv, men nå er det altså nok.

Jeg har gått ned ytterligere få kilo den siste tiden. Vekta mi varierer nå mellom 62,3 kg og 63,2 kg. Men dette er jo kun fordi jeg har mistet en del muskelmasse. Fettprosenten min har garantert gått opp, så nå er det på tide og legge på seg litt ekstra kilo med muskler 🙂

Nå blir det derfor en meget spennende tid i møte – for ikke bare har jeg et godt samarbeid med Olympus Trening ( tidligere Olympus Performance) men også flere aktører kommer på banen. Ikke innen trening , men innenfor kropp og velvære! Dette skal jeg røpe for dere om ikke lenge og dere burde glede dere!! #kiler i tissen!

FotoL: Alessandra Langum, for X-Life. Kari traa og craft <3

Bjørn på Olympus har jo kunder langt opp etter ryggen sin, og jeg får kun trent etter arbeidstid nå, så denne gangen er jeg så heldig å få lov til å trene med ingen ringere enn Susanne Marcussen fra Glassverket IF!!

Jeg skal selvfølgelig dokumentere absolutt alt og jeg håper dere vil bli med -og følge meg på veien.

Jeg vil nemlig så gjerne vise dere at det å gå ned i vekt og stramme opp kan gjøres samtidig som man kan leve et normalt liv med både rett kosthold og kos, gubbe og barn <3

Susanne er forøvrig et av de nyeste tilskuddene på Olympus og jeg gleder meg til å treffe henne om ikke lenge og presentere henne for dere!

Foto: Alessandra Langum for X-Life <3 Modell: Iselin i lett tåsprint XD

Klar ferdig GÅ! – let the game begin! 😀 <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg