INFO INFO!!! Dette er fantastisk!!!

Nå skal jeg holde dere litt oppdatert! OG JA! Dette innlegget inneholder reklame, masse reklame – ihvertfall i form av framsnakk 🙂

Ukene har for få dager og døgnet for få timer – mandagsklippet må utgå, for jeg er nødt til å lage en liten oppslagstavle til dere.

Den siste tiden har jeg fått flere henvendelser fra bedrifter som ønsker å inngå en aller annen form for samarbeid med meg.

Jeg synes det er kjempestas!! Lille meg liksom, i denne store bloggverdenen. Helt alene – men nå må med fantastiske folk som vil samarbeide med meg <3

Tanken min bak det å inngå et samarbeid med noen er ikke at jeg skal få goder – jeg ønsker kun å kunne informere dere ( som inspirerer meg til å skrive)  om tjenester og produkter jeg har troen på og som jeg liker svært godt. Slik at dere selv kan se om dette er noe for dere.

Pr dags dato har jeg inngått et samarbeid med følgende:

  1. Zen Hairlounge i Drammen  –  Dette vet dere jo. Min trofaste frisør som gjør alt for meg. Virkelig! Om jeg jeg hadde ringt Romina kl 20.00 på en fredagskveld og spurt om hun kunne ha retta ut håret på tissen min for kvelden, så hadde hun gjort det ! <3  Romina har jo også slått på stortromma med konkurranser for dere leserne og det vil hun fortsette med 😉 Om dere ønsker å bestille time før jul bør dere ringe henne 😉 Sjekk ut hjemmesiden deres her.
  2. Olympus trening i Drammen – Dette vet dere ihvertfall! Bjørn har hjulpet meg til å se meg selv på en helt annen måte! Jeg har stor respekt for kroppen min og er mer fornøyd enn noen gang, selvom jeg ikke er like stram som jeg var før jeg ble gravid. Bjørn har hjulpet meg når jeg har følt meg som værst og virkelig gjort det mulig for meg å igjen føle meg flott – selv med bollemus og strekkmerker <3 Straks begynner min nye reise på Olympus med Susanne og jeg håper jeg kan inspirere og motivere dere som også vil – til å ta det første steget!
  3. Wam klinikken i Drammen – Oda wam inngikk jeg et samarbeid med for ikke så lenge siden. Hun skal hjelpe meg med den hormonelle huden min og jeg har begynt på kremer og rens fra Elixir. Oppdatering på hvordan dette går og Oda sin splitter nye klinikk kommer fortløpende! Sjekk henne ut her i mellomtiden.
  4. Ma Vie – i Drammen – Altså, jeg føler meg privilegert som får lov til å vise dere Ma Vie sine nyheter. Dette er en butikk full av skatter og jeg bare elsker klærne og uttrykket! På torsdag , altså 19 november er det kundekveld hos Ma Vie og dere burde virkelig ta turen innom. Jeg skal være der og blant annet dele ut eksklusive tilbud fra mine øvrige samarbeidspartnere. For å vite mer, gå inn her <3
  5. Wennesklinikken i Drammen – en av mine nyeste samarbeidspartnere! Dette burde dere virkelig glede dere til! Hege Wennes har en enorm erfaring og kunnskap innen sitt fag og med henne skal jeg vise dere hva man kan gjøre med “problemområder” på kroppen, som man ikke får gjort noe med ved trening. Alt uten å ty til kniven. For godt til å være sant? Det er det jeg skal finne ut for dere. <3 Mer info om Wennesklinikken kommer senere. I mellomtiden kan dere gå inn her og se. Jeg mener det! <3
  6. Hud og velværeklinikken i Drammen. Også en av mine nyeste samarbeidspartnere! <3 Og dere! Når dere trenger kvalitetstid alene, med partner eller venninner – så er dette stedet. Her kan du få den behandlingen du ønsker av dyktige fagfolk med lang erfaring! Jeg skal guide dere gjennom et forfriskende hav av behandlinger og komme med mine beste anbefalinger! Gå inn her for å lese mer om klinikken og deres behandlinger <3

Alle disse er nå involvert i mitt “ned i vekt prosjekt” DEL 2 – noe som gjør at DU som leser av min blogg eller kunde hos noen av de ovennevnte også får gode tilbud hos de andre. AKKURAT DET jubler vi for!! <3

Førstkommende torsdag – Torsdag 19.11 kl 1700 – åpner Ma vie dørene sine for årets jule- kundekveld. Det vil seriøst bogne over av deilig drikke, fingermat, julestemning og knallgode tilbud på klær og interiør! Jeg vil være der hele kvelden og dele ut herlige tilbud fra mine øvrige samarbeidspartnere – så dette vil du bare ikke gå glipp av!! <3

Her kan du altså gjøre årets julegavekupp til deg selv og til andre. Alt fra mote og interiør til trening og velvære! Jeg håper så sykt jeg ser noen av dere! Hadde jo også vært utrolig koselig å hilse på dere leserne mine som er så trofaste og gode <3

Ha en strålende kveld og kommentér gjerne her om dere ønsker å komme – så sees vi kanskje? <3

Iselin <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg