Romantisk kundekveld – ser jeg deg?

I morgen braker det løs med kundekveld hos Ma Vie.

Julestemning som fyller hjertet- godt i glasset og godt til magen – godt for humøret og godt for egoet 🙂 <3

Kl 1700 åpner de dørene og hvor lenge de forblir åpne kommer an på hvor mange av dere som kommer:)

Jeg kommer til å være der hele kvelden, og med meg har jeg en bukett av supre tilbud fra Olympus Trening, Wennesklinikken, Zen Hairlounge og Hud & velværeklinikken.

Blandet med nydelig interiør og fantastiske klær og smykker blir dette en godtepose dere ikke vil gå glipp av <3

Jeg ønsker dere alle hjertelig velkommen og jeg håper på å se dere 🙂

2014-01-01 00.04.40

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg