Jule-aften og “farmen”fitte

I helgen har jeg kun slappet av. Det har vært mange sene kvelder den siste tiden, mye arbeid og lite søvn. Jeg har derfor ikke prioritert å skrive så mye. Men det vet dere jo nå, det kan noen ganger kommer innlegg hver eneste dag, andre ganger kan det gå litt tid mellom hver gang. For de av dere som ikke vil gå glipp av noe burde derfor følge bloggen min, slik at dere får varsel hver gang et nytt innlegg blir lagt ut 🙂

På fredag var det en fantastisk kundekveld hos Ma Vie og jeg var så utrolig  heldig å få være med.

Det var en utrolig hyggelig kveld med nydelig julestemning, herlige klær og mange blide mennesker <3 Dette er hva sentrumsnæringen handler om, og det er utrolig synd hvis nettopp slike butikker og slike kvelder blir borte fordi markedet ikke lenger er modent for det.

Det er et ordtak som sier at dersom du ønsker at yndlingsbutikken din skal leve i morgen, må du handle i dag – og det er så skummelt sant!

Ma Vie er en butikk som virkelig fortjener å puste i byens gågate og det gledet meg og se butikkens yrende liv under selveste jule-aften på fredag 😀 <3

Tone Kilen – Daglig leder Ma Vie

Ha en fredfull søndagskveld – jeg ligger sjokkert i sofaen over hvordan Farmens deltagere på TV 2 holder på. Jeg forstår at dette er et spill – men når alle råtter seg sammen mot én deltager – så kaller jeg det mobbing. Hun Silje fremstår som håven uvasket fitte. En fitte er jo egentlig en veldig fin og god ting. Men når den er uvasket og slenger med leppa, da blir den stygg. Ikke at hengelepper er negativt heller altså, det er jo veldig vanlig, lengre hengelepper liksom – men dere skjønner hva jeg mener. Silje og samtlige i Farmen er frekke duster. Jeg heier på dagens storbonde Marte!!

<3 Iselin

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg