julebord og spraytan

Ja jeg får jo oppdatere dere på julebordfronten fra helgen. Et fantastisk julebord med fantastiske kolleger.

Jeg har så og si mistet stemmen, jeg er støl i låra og tåneglene er blå etter mange timers dansing på høye heler.  Jeg har skravlet og ledd, drukket og danset – Jeg har kost meg herfra til månen og takker jobben for en vanvittig bra kveld !

Mange av dere fikk kanskje med dere skrytebildet jeg la ut på instagram og facebook på lørdagen. Et bilde hvor jeg viser frem kjolen jeg hadde på meg på julebordet.  En kjole jeg aldri før hadde tredd over flesket og som jeg aldri trodde skulle finne veien til mitt klesskap – så feil kan man ta.

Jeg følte meg overraskende flott i dette pølseskinnet – Mye er selvfølgelig takket være innsatsen jeg har nedlagt det siste året, mye grunnet det faktum at jeg faktisk har vært veldig lat i det siste hva gjelder kosthold og trening, så jeg ble utrolig lettet over at jeg ikke så helt stappet ut – den siste grunnen er brunfargen jeg småfrekt fikk sprayet på meg  ved Anettes Negledsign og vippe Extensions i Drammen.

Som en travel mamma og altmuligkvinne om dagen – får jeg jo ikke tid til solarium og den slags tull – spraytan var derfor helt suverent for mitt vedkommende! Det holder i massevis for den ekstra gløden man trenger under kjolen som viser litt hud og jeg kunne helt fint gå uten strømpebukser. Jeg tok spraytan to dager før jeg skulle ut i ilden, hehe – og det var perfekt. Da får fargen litt tid på å “roe” seg ned. Der hvor fargen ble litt ujevn – noe den selvfølgelig kan bli på noen områder – smurte jeg kun inn med krem og L’OREAL sin selvbruningsgel.

20151206_113308

Ja, jeg kunne ha klipt til bildene og gjort de mer blogg-vennlige, men det er jo dette som er realiteten. Masse surr og styr 😀 <3

Jeg synes det var ekstra stas med så mange fine tilbakemeldinger på dette bildet da jeg denne dagen egentlig følte meg jævlig og oppblåst. Det er også viktig for meg å vise dere at selvom man kan se flott og striglet ut på et bilde- fortsatt er den samme gamle. Jeg skal være ærlig. Til og med jeg selv synes jeg ser ut som en trent liten tærte på dette bildet. Faktum er at jeg ikke har trent ordentlig på 6 måneder og at jeg om dagen spiser det jeg vil.

Da jeg derfor fikk melding av min kjære Tom dagen derpå ( jeg sov hos mine fantastiske søstre i Oslo ) om å sende et sexy bilde- måtte han jo få ærligheten

Med slurva på tur ut og vaflene på snei: Tom er du glad du har meg? <3 😀

Dagen derpå ble tilbragt med iskalde glass saft, pysj og godtepose med gooood samvittighet <3

IMG-20151205-WA0012

Ikke glem å kose dere i julen dere også <3

Nå er det natta på en übertrøtt mamma!

Iselin <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg