2016 here I come!

Nok et år er omme og jeg slutter aldri å bli forbauset over hvor fort tiden går.

2015 har bydd på så vanvittig mye – Det er året jeg lærte å ta vare på meg selv. Året jeg startet å skrive/blogge. Året Tom og jeg solgte hjemmet i Drammen for å begi oss ut på et vanvittig eventyr:  oppussing av en gammel skolestue fra 1863. Året vi kjøpte oss leilighet i Thailand. Ja jeg har kanskje glemt å nevne det, men vi har kjøpt oss leilighet i Thailand!! Bare sånn apropos! haha

2015 er Året jeg med skrekkblandet fryd ga ut min første singel: Ylva. Året jeg gikk ned 18 kg! Året jeg stiftet bekjentskap med fantastiske mennesker jeg vet jeg alltid vil ha i livet mitt. Marte, Line og Martine, dere er fantastiske!! Noen venner er kommet, noen er gått, men de eldste er bestått.

2015 er året jeg har våget å drømme , 2016 blir kanskje året hvor drømmene går i oppfyllelse.

Nå i julen har jeg fråtset og vært lat. Jeg har samlet energi, men det har også gjort meg nedtrykt og nedfor. Hvorfor kaster jeg bort all innsatsen jeg har gjort i en dum godteriskål? Vel, gjort er gjort og spist er spist. Etter helgen starter hverdagen igjen og da er det sunnere linjer og trening som igjen gjelder.

Jeg vil takke alle dere lesere for alt dere gir meg. Av støtte, “likes”, kommentarer, meldinger og engasjement! <3 Jeg får ikke sagt det nok: uten dere hadde jeg aldri i verden brukt så mye tid på å skrive. <3 Dere er fantastiske og jeg kunne ønske jeg en dag kunne møte dere alle og gi dere en god klem 😀 <3

2016 vil garantert by på nye eventyr. For det første gleder jeg meg masse til hva mine samarbeidspartnere og jeg skal finne på for noe sammen. Jeg skal blant annet fryse bort fett på magen, teste ut behandlinger og dele med dere. Jeg skal gi ut min andre låt! Herregud som jeg gruer meg til det! Vi skal reise og se på leiligheten vi har kjøpt i Thailand og jeg skal igjen få igjen treningslysten -og gleden. Og sist men ikke minst: huset vil faen meg bli ferdig!

Alt dette, blandet med hengehud og muskler, oppturer og nedturer, sporty dager og late dager, tårer og latter skal jeg i året som kommer servere dere på et upyntet sølvfat. Jeg håper så inderlig at dere vil fortsette å lese og jeg håper så inderlig at dere spør og fortsetter å engasjere dere <3

 

Velkommen 2016 – Jeg tar deg imot med åpne armer med alt det måtte medbringe. <3

Godt nyttår alle fine mennesker der ute! Küssschen Iselin <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg