Forbanna fristelser!

Ja så startet jo ikke året første arbeidsdag i dag, men den nye/gamle ( stryk det som ikke passer ) livsstilen skulle jo påbegynnes. Jeg skal ikke skrive et meterlangt innlegg i kveld, men jeg tenkte bare å oppdatere dere litt, for det er faktisk vanskeligere enn jeg husket. Det å holde seg unna fristelsene.

Julens kakebakst samt gårsdagens kaker var alle tatt opp og frem for å kastes ut for godt.

20160104_12301220160104_122941

 

Ikke for å skryte, men denne krydderkaken med sjokoladekrem har jeg bakt og den knu**et munn sånn greit passe <3 <3 <3

I hele dag har disse fristelsene skreket til meg fra kjøkkenbenken. Og jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har vært borte og snust på de. Herregud de så så deilig ut!! Men tror dere jeg klarte å holde fingrene av fatet?

JA! HAHA, det klarte jeg faktisk! Og det var bare det som skulle til for å kickstarte min igjen sunnere linje. <3

Så mens Ingelin mumlet i seg kake og et iskaldt glass melk, nøyt jeg varm omelett med et iskaldt glass vann.

20160104_123805

Hallelujah! Mestringsfølelse! 😀

Takk for alle følgere på instagram!!! Jeg har nå over 800 stk! Det er stort for ei kjerring som meg 😀

Love you all! <3 <3 <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg