Kickstart på 2016!

2016! Velkommen skal du være!!

Du har gitt meg en kickstart, men herregud så godt det har vært!

Innlegget er sponset av Wennesklinikken, Olympus Trening og Zen Hairlounge <3

Nr 1 ) Treningen har jeg lenge skrevet om, klagd på og mast om. Endelig er jeg i gang!! Susanne Marcussen ved Olympus Trening ga meg en første økt jeg sent vil glemme!! Oppkastet kilte i halsen under hele økten og jeg er støl i rumpehullet!!! Sånn helt seriøst! Det er den værste -og beste økten jeg har hatt på lenge! Herregud så deilig det er å ha en person som pusher deg, som tror på deg og forventer av deg. Flere bilder og videoer vil selvfølgelig bli lagt ut. Denne uken er det duket for årets andre økt og jeg både gruer og gleder meg ! <3

Når du er så kvalm og sliten etter trening at du nesten passer out i sofaen hos frisøren.

skru på kamera selfie

Nr 2 ) Jeg har farget håret. Jeg elsket det gråe håret, men i min travle hverdag er det mye å stelle med for å holde det fresht og fint. Jeg bestemte  meg derfor å gå tilbake til min opprinnelige farge: Brunette!

Jentene på Zen Hairlounge får meg til å føle meg som en prinsesse slik som de holder på å dulle meg meg. Jeg sovnet i stolen liksom!!! Jeg skryter de fantastiske jentene oppi skyene – for herregud så fornøyd jeg er med mitt noe mer nøytrale men fantastiske hår <3

Mamma Iselin koser seg 😀 Herlig å bli dullet med av jentene på Zen Hairlounge.

Nr 3 ) Om ikke lenge skal jeg begi meg ut på en litt skummel reise med Wennesklinikken, jeg skal jo FRYSE bort bollemagen min, men jeg gleder meg noe himmelsk!!

Hege Frantzen Wennes. Bildet er hentet fra hjemmesiden til Wennesklinikken.

Hege Wennes er jo norges første restylanebehandler og er spesialist innen estetisk hudbehandling. I tillegg kjenner jeg henne helt tilbake til barndomstiden , så jeg stoler fult og helt på henne. Hvem er vel da heller ikke tryggere å snakke med når man har hudproblemer og tørr hud? I vinter har jeg slitt med tørr og livløs hud, spesielt på nesa/ T-sonen. Jeg går jo ikke på p-piller lenger – grunnet blodproppen jeg hadde, så hormonbalansen er jo litt ute å kjøre. Jeg er jo ikke heller verdensmester i å ta vare på huden min  – jeg fjerner sminka mi med babyolje liksom!!  Vel , nå er det andre boller. Hege visste råd og introduserte meg for DUVÉ MEDICA! Et fantastisk hudprogram som for meg gjør underverker! Huden blir litt tørr i starten, men det er kun fordi den lærer seg å produsere egen fuktighet ( sånn helt enkelt forklart ). Jeg anbefaler dere å gå inn på Duvemedica.no og lese mer. Men jeg vil også skrive mer om disse fantastiske produktene.

Duvé Medica. Bildet er hentet fra nett.

Serumene og kremene ser koster litt mer, ser kjedelige ut og lukter ingenting, og det er nettopp derfor jeg stoler enda mer på det. Den er

  • Uten kreftfremkallende stoffer
  • Uten parabener
  • Uten fargestoffer
  • Uten parfymer
  • Uten stoffer som kan øke forekomsten av hudormer

og jeg føler virkelig den hjelper mot min tørre hud og hudormene på nesa.

Det er lenge siden jeg har følt meg så fin i huden uten sminke! Takk, Hege! <3 <3 <3

 

Nr 4 ) I tillegg fikk jeg i julen min fantastiske pakke fra Secretsbyb! Jeg vant jo et gavekort på kr 1500 ,- og herregud så glad jeg ble! De har aldeles nydelige smykker! Både for de som liker litt mer pynt og for de som liker det enkelt og elegant. Jeg er ihvertfall forelsket <3

Takk for en kickstart på 2016, jeg gleder meg til fortsettelsen av en “ny” og forbedret versjon av meg selv 😀

 

Iselin <3

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg