Morsdagsgave til dere! <3


Innlegget er sponset av Hud&Velværeklinikken i Drammen

 

Jeg må igjen bare bøye meg i støvet for alle dere fantastiske menneskene som leser og følger meg! på 3 dager har jeg hatt over 100.000 besøkende på bloggen. Det er helt utrolig!! <3 Ihvertfall for meg!! 🙂

Ingen bloggplattformer vil ha meg i stallen sin for jeg passer ikke inn i konseptene deres, det er derfor ekstremt gøy å se at man kan nå ut til så mange mennesker uten annen hjelp enn ordenes og facebook sin mektige kraft samt en dose ærlighet 😀

Dagens innlegg blir sent, for jeg har nemlig sittet i studio med en liten røver. Jeg vil ikke røpe mer enn at vi har jobbet med noe til releasefesten 😀

Og apropos festen : jeg var blitt lovet invitasjonene i dag, men jeg har fortsatt ikke fått noe, men jeg lover å legge det ut, så fort jeg har den i hende 😉 <3

Men fra det ene til det andre: Morsdag nærmer seg – valentinesday nærmer seg! De er fader meg på samme dag! I den anledning har jeg en fantastisk liten godbit til dere.

 

 

Bildet er hentet fra klinikken sin hjemmeside

De fantastiske damene på Hud & Velvære klinikken i Drammen ønsker å gi tre heldige lesere en skreddersydd hudpleiebehandling med rens, peeling, damp, utklemming, forming av bryn, maske og krem. Produktene velges etter hudtype og behandlingen innledes med den deilig ryggmassasje! En fantastisk behandling til en verdi av 950 kroner, som varer i 1,5 time!!!!!!

 

1 premie: Hele denne behandlingen gratis!!!!

2 premie: Hele denne behandlingen til 50%

3 premie: Hele denne behandlingen til 30%

 

Det eneste du trenger å gjøre er å like siden til Hud & velvære klinikken her, invitere 3 venner til å like siden og kommentere i kommentarfeltet hvem du vil gi en slik premie til. Det kan godt være deg selv – vi fortjener alle å skinne <3 🙂

Dere kan også klikke dere inn på hjemmesiden deres: www.hudogvelvære.no og se på andre behandlinger.

Vinneren trekkes søndag 14 februar! Lykke til <3 <3 <3

 

 

16 kommentarer
    1. Jaaa ???? Jeg vil nominere meg selv jeg, bare fordi jeg syntes jeg fortjener det ?? Var det på dette innlegget jeg skulle kommentere?? ?? Har i hvert fall invitert tre stykker til siden *tvitvi*??

    2. Oh yeah! Av alle nære og kjære nominerer jeg banne meg meg selv! En alle tiders flott mamma som uten tvil har sterkt behov av å dunke liv i denne vinterbleke kropp, ikke minst med to stykk slitne phungs ?? Har både likt og invitert ????
      Så heia meg! ??????

    3. Jeg vil gjerne nominere meg selv, hadde vært sååå etterlengtet og deilig med litt egentid og pleie ?? Jeg vil også nominere min kjære søster Veronica og min kjære mamma Aina ????

    4. Tjingeling Iselin vitamin kick!! Alltså, vilken kick det är att gå in på din blogg. Hamnade väldigt tillfälligt & bara digger dig.
      Din blogg är en stayer, men du måste flytta den till wordpress hos egen host, för du kan inte förlora bilder i inläggen!! Jag lovar att du kommer tycka det är helt kanon att “eie” din blogg till 100%. Flytta den nu före den blir för stor & tung 😉
      Jag har bloggat i 9 år, på bloggplattformar, stora som små, svenska & norska, men det är så digg att vara sin egen sjef alltså. Hoppas du inte tar illa upp, det är bara gott ment för att jag ser att din blogg kan göra det sjukt bra & växa ännu mera!!
      Jag lägger dig till i mina topsites & så kommer du garanterat se mig igen.

      Glada Hälsningar
      Sessan i Halden

      LIFESTYLE by Sessan
      http://www.lifestylebysessan.com

    5. Altså, tuuuusen takk for en en fantastisk tilbakemelding! ?? jeg er veldig lei meg for at bilene er blitt borte ?? jeg bruker jo wordpress, men bare den gratisversjonen. Jeg er ikke så flink i denne bloggverdenen ennå. Jeg har kun holdt på siden mai 2015. Burde jeg kjøpe premium her hos wordpress, eller bør jeg prøve meg på plattformer som United bloggers osv?? Jeg skjønner ingenting ???? god klem ???

    6. Siden jeg bor såpass langt unna Drammen så vil jeg nominere mine to søskenbarn som begge bor i nærheten av drammen og er flotte småbarnsmødre begge to 🙂 Hvis de vinner får de ta loddtrekning om premien 😉 Også må jeg bare si at jeg nylig har oppdaget bloggen din og hygger meg daglig med gamle innlegg. Fader for en hærlig dame du er. Og forresten så er “brøsta” din helt fine!! “tommel opp”

    7. Hei Iselin. Jeg er nylig blitt oppmerksom på bloggen din, og ble raskt sittende å scrolle igjennom samtlige innlegg da jeg syntes det er så bra å lese om noen som snakker fra hjerterota og ikke bryr seg om hår/sminke/mote og annet rosa blogger innhold! 🙂
      Veldig hyggelig at du har en så flott konkurranse gående, da det gjerne er seg selv man prioriterer til sist når det kommer til familie livet. Jeg nominerer derfor meg selv, da jeg føler jeg er en god mamma for våre to barn, og en god kjæreste for min samboer. Det hadde vært koselig å bare ta tiden til seg selv og føle seg ekstra fresh og fin etterpå 😉

      Stå på slik du gjør, kommer til å fortsette å lese bloggen din fremover.
      Ett lite hint: Den 14/02 er en søndag, ikke en lørdag 😉

    8. Jeg ønsker å gi premien til mamsen min fordi hun alltid stiller opp for meg og hele familien ? Fantastisk herlig, morsom og ærlig blogg du har som jeg nylig har oppdaget! ??

    9. Jeg ønsker å gi gaven til mamsen min fordi hun alltid stiller opp for meg og familien ? Oppdaget nylig bloggen din; for en herlig, morsom og ærlig blogg du har! ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg