Phungbryst-eksplosjon!

Jeg er igjen målløs!! klokka er i skrivende stund 22.20. Jeg er rimelig sliten etter en hel dag hjemme med en spysyk 3-åring ,som har holdt det gående hele natten.  Men fy farao dere gir meg energi!!!

Herregud for noen tilbakemeldinger, kommentarer og delinger. Hittil i dag har jeg hatt 61.158 visninger på bloggen.

Over 61.000!!! Herregud er dere klar over hvor mye det varmer? Deres engasjement kiler som en myk fjær på klitten! Jeg blir så glad!!!

Ikke nok med at jeg endelig når ut til flere mennesker med mine budskap, men det viser seg jo at damer over hele det ganske land har trodd de har vært de eneste med phungbryst! For en befrielse å vite at vi er fler og at det faktisk ER helt naturlig og ihvertfall ingenting å skjemmes over!

Gutta ser jo på sine langstrekte ballesteiner som guds gave til kvinnen, kan ikke vi gjøre det samme med puppene våre – uansett form? 🙂 Jo det syns jeg!!!

Heia bryster

uansett form <3

Sov godt alle mine vakre sjeler!

Jeg venter fortsatt på invitasjon vedrørende releasefesten 5 mars. Jeg lover å dele den med dere alle, når jeg har den i hende.

I morgen fyller denne skrotten 29 år. Jeg våkner sikkert med grått hår på tissen, men det gjør ikke noe, jeg skal omfavne hver eneste forandring alderen gir meg <3

#detnyephungfolket

1 kommentar
    1. All oppmerksomheten er vel fortjent. En forfriskende og herlig blogg. Et sjeldent godt forbilde for jenter og damer i all shapes and sizes.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg