Herregud for en aften!

Nå kan jeg endelig senke skuldrene, slappe av og se tilbake på en fantastisk kveld med fantastiske mennesker, for herregud for en aften!

Jeg har styra og ordna før gårsdagens fest, det har vært et evig strev med å få respons fra parter jeg trengte svar fra, jeg har kjørt rundt, banka på dører, sendt mailer, telefoner, møter. Folk meldte avbud i siste liten – slik man alltid må regne med – og folk meldte seg på i siste liten,  jeg hadde en liten periode følelsen av at ingen kom til å dukke opp  – slik er det vel i showbusiness og jeg beundrer mennesker som jobber med dette hver eneste helg, hver eneste dag. FOR et stress! Man får diaré av mindre!

Men så dukket gjestene opp som perler på en snor, mine fantastiske sponsorer og samarbeidsparntere ordnet opp med giftbags , Lille Asia sitt fantastiske crew tok imot gjestene med åpne armer – og kaken ble skjært opp med bobler i glasset. 

Jeg fremførte låten dansende på bardisken og i garderoben lå nydelige gaver fra herlige venner. Jeg kunne ikke bedt om en bedre kveld. Jeg kunne ikke bedt om en bedre måte å feire mitt siste år i 20 årene på og slipp av min nye singel Mirror. 

Takk for at dere ville dele denne dagen med meg! <3 

 

Küsschen von Iselin! <3


Turtleneck- crew 😀


Dj Frool 🙂


Kake levert av Fristelse Café i Drammen <3


Klanen – GUTTORMSEN 😀 <3


Fine roser fra verdens fineste kjæreste <3


Noen av de fine gavene <3

Elsker dere alle!! 

Takk for en fantastisk kveld!! <3

 

Iselin <3

 

2 kommentarer
    1. Så bra kvelden ble fantastisk, hadde vært gøy å vært der:)
      Har nominert deg til noe på bloggen min, sjekk ut det siste innlegget mitt:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg