Gjett hvem som har kontaktet meg!

I dag fikk jeg en vanvittig telefon. Jeg visste at jeg kom til å få den – for jeg fikk en mail først, men allikevel:  jeg fikk en vanvittig telefon. 

Ja, for hva annet skal man kalle det når landets største avis ringer deg for et intervju? Når de sier de har lest et innlegg på bloggen din og ønsker å skrive om det? Hva annet skal du kalle det når VG med 2,4 millioner lesere ønsker å ta en prat med deg?  Jeg kaller det vanvittig! 

Pungbryst-innlegget mitt vibrerer enda og jeg er så glad. Glad for at så mange ler AV det, MED det og finner trøst i det. For ingen dame, jente – KVINNE i hele verden skal føle seg ekkel fordi brystene hennes ser helt jævla normale ut. Ingen skal få lov til å få en kvinne eller jente til å føle seg usikker fordi hun eller puppene hennes ikke fyller samfunnets standard på hva som er estetisk vakkert. 

I den anledning har jeg også en annen spennende nyhet!!! 

Jeg vil ikke nevne for mye – for jeg vil ikke avsløre, men jeg kan meddele at jeg på onsdag var i et vanvittig møte!
 

Ja for hva annet kaller du det, når du er i møte med en helt fantastisk smykkedesigner som ønsker å lage mine smykker!!!

 Ja du hørte riktig: JEG skal få lov til å lage min EGEN kolleksjon!!! 

Jeg kan nesten ikke vente med å visere dere hva vi tenker, men en ting er sikkert: GLED DERE!!


Bildet er tatt av Alessandra Langum for X-life.
 

Ha en fantastisk kveld <3

Iselin 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg