Denne duppeditten gjør livet litt enklere!

Dette innlegget er sponset

 

Det finnes mange irriterende småmomenter i hverdagen. 

Sokker som forsvinner i tørketrommelen

Bilnøkler som aldri ligger der du la dem sist.

Omslaget/kortholderen til mobilen som alltid blir borte,

eller hårnåler som tydeligvis blir spist av et eller annet spøkelse.

Irritasjonene er mange, men det som irriterer meg mest er når man har dårlig tid ogmobilen ringer i veska og man leter bilnøklene som etter retten skulle ha ligget der. Jeg leter og rører, ringingen av telefonen stresser meg mer enn hva som er normalt. Akkurat som om jeg MÅ rekke å ta den. Som om det ikke går an å ringe denne personen opp igjen. Jeg MÅ på død og liv rekke å ta den og det at jeg ikke finner den, stresser meg mer enn nødvendig. 

Jeg graver og graver i veska, men blant en ensom sokk, noen tamponger, et par mynter, løse tyggegummier og tre forskjelige lipgloss og hundrevis av hårnåler finner jeg ingenting. Jeg rister veska som en spedalsk og hører den. Jeg hører den forbanna nøkkelen og jeg hører den masete telefonen, men jeg finner dem ikke. Telefonen fortsetter å ringe. Jeg begynner å banne til meg selv. Jeg stresser. Blir forbanna. Jeg får til slutt tak i en ledning. Når jeg nøkker i ledningen hører jeg nøkkelknippet klirre. Jeg aner håp og drar ledningen opp av veska.

Den største syndebukken av dem alle! Ledningene til øretelefonene! Fy fader som jeg hater dem. Eller jeg hater hvordan de klarer å vikle seg inn i alt jeg eier i veska. Det blir en stor klase med dritt, en drittklase som ihvertfall krever 5 minuttter av tiden min til å løsne. Dette har jeg ikke tid til!! Jeg kunne skapt krig av mindre! 


Bildene er hentet fra Turtleneck sin facebookside – kjenner du deg igjen?

 

Herregud jeg må gå på sinnemestringskurs….

 

Hva om det fantes en løsning på dette sykt uviktige – men likevel sykt irriterende problemet. Hva om det fantes noe som kunne varsle om hvor tingene mine lå, eller noe som ihvertfall kunne hindre denne drittklasen i veska. Vel det finnes.

De eller DET heter Turtleneck og er ( ved siden av å være et sykt fresht tilbehør ) fantastisk deilig og nyttig – for å unngå kluss i veska, lomma – ja livet! 😀

De er i korte trekk et “plagg” du kan tre over ledningen som både gir den farge og anti-krøllegaranti, med mindre du knyter den vel og merke 😀

 


 

Nå kan du være så heldig å vinne en egen småfrekke turtleneck, i den fargen du selv ønsker, til både deg selv og dine venner! 😀 

Du kan sjekke ut mer om denne geniale dingsen og de forskjellige fargen på deres facebook side her eller dere hjemmeside her

For å se hvor enkelt du kan vinne, sjekk min instagram-konto @iselinguttormsen

( Følg @turtleneck.life på instagram, del et bilde av deg selv og dine krøllete ledninger på instagram og hashtag #turtlenecklife ) 

Du vet ikke hva du går glipp av før du har prøvd det 😀

Gå sommeren i møte med fargerike turtlenecks – jeg er avhengig! <3

Med vennlig hilsen

Fornøyd Turtleneck ambassadør 😀 <3

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg