SE! Bollemagen over bollemusa er borte!

Innlegget er sponset

Ja nå dere. Nå skal dere få se!!

Går det virkelig an å fryse bort fettet på magen? Er det virkelig mulig å fjerne fett fra kroppen uten å måtte legge seg på operasjonsbodet, uten narkose – uten å legge seg under kniven?

Javisst kan man trene, og dét, DET vet jeg alt om. Både trening og riktig kosthold har gjort at jeg har gått ned rundt 18 kilo det siste året. 

Likevel finnes det områder på kroppen, som av gentiske årsaker bare er som det er. Jeg kan trene alt jeg vil ( eller så mye som jeg kan i en travel hverdag ) og jeg kan spise så sunt jeg vil. Men med mindre jeg vil leve som en toppidrettsutøver så blir jeg ikke kvitt den koselige lille bollemagen over bolletissen. Den er selvfølgelig blitt mindre, men den er der.

Da Hege på Wennesklinikken kontaktet meg og introduserte meg for Cool-sculpting , rynket jeg litt på nesen. Går det virkelig an? Å la magen ( eller andre deler på kroppen ) bli sugd inn i en frysemaskin og fryse bort fettet ? Dette måtte jeg jo teste ut!! 

Du kan lese om -og se bilder fra behandlingen min her

Det er nå iunderkant av tre måneder siden jeg gjorde min første behandling og jeg har holdt meg unna treningssenter og spist slik jeg har gjort det siste året. Jeg har dog vært svakere for søstsaker, så har jeg hatt lyst på litt sjokolade til vannglasset mitt på kvelden, så har jeg spist det.

Grunnen til dette er at jeg ønsket å se om denne cool-sculptingen virkelig funket. At det ikke var treningen som gjorde at jeg ble kvitt det lille ekstra. Du vet sånne typiske slankepiller du får kjøpt overalt – som sier at du må spise sunt og trene 2-3 ganger i uken ved siden av. Eh – er det rart man da går ned i vekt, hehe. 

Uansett  – her kommer resultatet. På bildene står jeg med armene i kryss over brystet og blir knipset akkurat på utpust. Dermed får jeg en nærmest oppblåst mage og nøyaktige og ærlige resultater på både før -og etterbildene. Ingen mage som er holdt inn hverken på det ene eller det andre. 

Jeg vil anbefale dere å ikke bli distrahert av den småfrekke papirtrusa – jeg vet den er farlig fin. Ellers lar jeg bildene tale for seg selv. Hva synes dere? 

Altså, dere kan si hva dere vil, men kosemagen er borte! Jeg er i sjokk og begeistring! 

Dagen etter “inngrepet” var jeg faktisk å trente vekter ( ja jeg trente 1 dag ) – jeg  kjente ingenting i 2-3 dager, så kom murringene. Magen var øm og sår og det kjentes litt ut som kraftige mensensmerter i 2 ukerstid før det gikk tilbake til normalt. I denne tiden unngikk jeg de altfor stramme buksene og beltene, rett og slett fordi det var ubehgalig. Magen var øm i en litt lengre periode. Men i den store sammenheng en helt fantastisk opplevelse. Tenk at det går an!

Jeg vil minne på at vi alle er forskjellige – og vi reagerer forskjellige. Noen vil kanskje ha mer smerter enn meg, andre minddre. Jeg er uansett veldig overrasket og fornøyd over at dette i det hele tatt er mulig! 

Ønsker du en prat med Hege eller en konsultasjon : Ta kontakt med henne her

Eller se kontaktinfo nedenfor:

Wennesklinikken 
Grev Wedelsplass 2 
3015 Drammen

32 82 30 73

97 54 96 55

[email protected]

 

Har dere øvrige spørmsål kan dere også kommentere her på bloggen eller kontakte meg direkte på [email protected], så skal jeg besvare eventuelle spørsmål etter beste evne <3


Foto: Alessandra Langum
 

Ha en strålende kveld! 

Klem bollemusa <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg