Jippi!!! :D <3

Jamen så fint a dere!!!

Da blir det facebook-side!!! 😀

Det synes jeg er fantastisk bra og jeg tror faktisk det kan hjelpe veldig mange av oss. Det er faktisk en PT som er interessert i å hjelpe til hvis man ønsker råd og veiledning , kanskje noen felles økter ute i skog og mark elller i parken – og det  – det er jo helt supert!! 

Takk for alle som har kommentert, sendt melding og mail <3 

Facebooksiden vil jeg opprette ila morgendagen etter nok en barnebursdag – så det er bare å følge med 😉

Og apropos barnebursdag! Hvordan tror dere det gikk i dag?

Tror dere jeg klarte meg ? :S 

Jeg visst fader klarte jeg å holde meg!! Og det var rett og slett mye fordi jeg ønsket å kunne skrive at jeg faktisk hadde klart å lure fristelsen.

Tom, Ingelin og jeg hadde en koselig familiestund i Oslo før vi reiste på fest,

Vi handlet klær til oss alle på ZARA og spiste lunsj på Friday’s – og det var så utrolig koselig! Å være samlet som en familie – bare vi tre <3

Og glad er jeg for at jeg spiste en god lunsj på Friday’s – for hadde jeg ikke vært mett i magen, hadde det vært særs vanskelig å holde seg unna alt av kaker og sukkerbomber i bursdagen.


My man <3

Min lille engel Ingelin <3

 

Men jeg klarte det – og det var så deilig! Det var så sykt deilig å komme hjem og nyte en neve smågodt og to store skåler med fruktsalat, krem og kokesjokolade. Nå er er klokken over 22.00 og jeg skal ikke spise mer i dag – kun drikke deilig iskaldt vann med isbiter 🙂

God helg alle dere fantastiske!

Iselin <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg