Familietid <3

Jeg må bare unnskylde at det har gått så lang tid siden jeg sist skrev her mine kjære. 

I helgen bestemte jeg meg nemlig for å kun tilbringe tid med min kjære familie. Jeg la PC og kamera igjen i Åros og tilbragte en helt vidunderlig helg i Drammen hos mine foreldre med Ingelin, Tom og alle mine fantastiske søsken og deres bedre halvdeler. 

Dette var en helg jeg virkelig trengte. Jeg trengte å smile og le med mennesker som betyr mye for meg <3

Det er også morsomt at facebookgruppa ” en sunnere hverdag med någet attåt ” har fått så mange medlemmer! Ja, jeg måtte legge til någet attåt da det var så mange andre grupper med samme navn 😀 

Jeg så for meg en 5-10 stykker. Nå er vi oppe i 85 stykker. Det er bare helt fantastisk og dere er så flinke til å dele oppskrifter og tips. Heia heia oss! 😀

Jeg skal være flinkere til å holde dere oppdatert på småting innimellom alle mine spillopper, men noen ganger er det bare så utrolig godt å bare glemme den sosiale – og digitale verdenen og bare nyte det man faktisk har rett ved sin side – og i sitt liv. Familien <3

Jeg skal forøvrig straks begynne å velge ut alt innvendig til huset! Gulv, farger til vegger, interiør osv. Jeg vil vise dere hva slags stil jeg tenker meg i huset etterhvert og håper på en masse tips og idéer fra dere som er litt flinkere til dette enn meg 😀 

Ha en strålende kveld <3

Iselin <3


Kusinekos <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg