Dette kilte greit i rumpeballa!

Når kropp og sinn er utslitt er det ikke bare godt å ha en god familie som støtter og oppmuntrer en, det hjelper så utrolig godt med herlige sponsorer som ønsker å hjelpe meg med å slappe av, puste og samle krefter både fysisk og psykisk.

Jeg har vært hos Hud og Velværeklinikken i Drammen og fått en fantastisk behandling som både gjorde godt og ondt på samme tid.

Behandlingen er nesten litt for god til å være sann og har en type “Jeg tror ikke før jeg får se det!” faktor.

Jeg skal røpe hva slags behandling det er til uka og hva den gjør med kroppen. 

I mellomtiden skal dere få en liten teaser :

 
 
Når det er sagt, så har vi hatt fintbesøk på huset !
 
Mer om det kan du faktisk lese i lørdagens utgave av Drammens tidene! <3
 
Ha en sexy kveld!
 
Xoxo 
Iselin <3 😀
 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg