Jeg røper hva jeg gjør her:

Innlegget er sponset av Hud & Velværeklinikken i Drammen og inneholder reklame.

 

Dette bildet delte jeg på instagram i forrige uke med link til dette innlegget her


Jeg konstanterte at dette IKKE var bilder tatt under en seksuell akt med Tom og at jeg skulle røpe hva jeg drev med senere.  

Nå er det “senere” og jeg skal avsløre en fantastisk maskin som gjør små underverker! Nei jeg har ikke vokset rassitutten og jeg har ikke tatt tarmskylling – begge deler vil jeg forøvrig prøve. Eller, voksingen har jeg jo gjort før – men aldri tarmskylling –  Det vil jeg prøve – det må i grunn være veldig deilig. Føle seg ren innvendig liksom <3

Uansett: Dette bildet er tatt mens jeg ligger på en god og varm behandlingsbenk hos Hud & Velværeklinikken i Drammen.

Maskinen jeg er “koblet” til heter iPulse og er en figurformingsmaskin!  Den virker slankende, drenerende, oppstrammende på hud og muskultatur samt at den reduserer celluliter. Huden og kroppen får rett og slett et glattere og jevnere utseende.

Maskinen benytter ultralyd og elektrostimulering på en og samme tid, noe som gjør at fettet forbrennes umiddelbart.

Dette er igjen et produkt jeg følte var for godt til å være sant , men man føler seg faktisk fastere og strammere allerede etter første behandling!

Jeg vil dog informere om at dette ikke er en slankemaskin. Du legger deg ikke ned på benken og får behandling istedenfor å trene, men den er utrolig effektiv som et ekstra hjelpemiddel – spesielt mot cellulitter og slapp hud. 

 


Dette bildet er tatt av en plakat i salongen og er faktisk en av kundene som har gjennomført en kur med denne behandlingen. Hadde det ikke vært for at jeg faktisk har prøvd det selv – hadde jeg aldri trodd på det! Er det ikke fantastisk??

 

Jeg skriver jo hele tiden at man skal være fornøyd i sitt eget skinn – at det er viktig å ikke sammenligne seg med andre. Det mener jeg fortsatt.

Men hvis hverdagen din blir ødelagt grunnet områder på kroppen du ikke klarer å gjøre noe med. At du ikke vil gå i bikini grunnet slapp hud eller cellulitter, ja da mener jeg at det må være lov å gjøre det som kreves for at du skal bli lykkelig! <3 

 


Jeg “retusjerte” bildet litt. Hadde trusa litt opp i tissen – dere skulle få slippe å se det 😀
Slik er man altså koblet til maskinen under et godt og varmt teppe. Du får selv bestemme “kraften”, men kan fortelle at de første “takene” er værst. Etter en stund vender man seg til følelsen 🙂

For å forsikre oss om at det faktisk fungerte –  skrev vi opp målene rundt de aktuelle områdene før og etter behandling. Se selv: 


1) kne: Høyre og venstre: Minus 0.5 cm på høre og minus 1 cm på venstre!

2) Lår: Høyre og venstre: Minus 1,5 cm på høyre lår og minus 1 cm på venstre!

3) Rumpe: Minus 2 cm.

4) Navel: Minus 3 cm!!

5) Mage: Minus 1 cm.
 

Det har med andre ord hatt en umiddelbar effekt på meg og jeg gleder meg til å fortsette kuren på 6 behandlinger 🙂

 

Vil du også prøve?

Du kan velge mellom en kur på 6 behandlinger hvor du får den siste gratis eller du kan velge en kur på 3 behandlinger. Perfekt nå før man skal inn i bunad og andre festklær! 

Ta kontakt med verdens hyggeligste damer på Hud & Velværeklinikken her – så vil de hjelpe deg med pris-spørsmål og booking av time 🙂

Ha vidunderlig dag.

Stram klem fra sykesenga <3

 

Ps:


Må bare få nevnt en BH’s totalt ubrukelige effekt når en ligger slik på rygg. To skåler uten innhold liksom. Jaja, jeg blir ihvertfall stram i fisken 😀 <3
 

Over og ut! <3

6 kommentarer
    1. Dagens kliniske kroppsidealer er skumle. Slike behandlinger bør ikke reklameres for. Om man ikke kan vise seg fram pga. celulitter bør man få samtaleterapi og hjelp til å akseptere kroppen sin som den er. Trening ute i naturen er også god medisin for selvtilliten. Og utvikling/trening av hjernen er det mest spennende og givende man kan gjøre. Med dette sagt, må jeg si at jeg har sansen for bloggen din. Du er ekte, real og filmstjernevakker. Håper innholdet heretter handler litt mindre om kropp og mer om hvor gøyalt, spennende og rart det kan være å være et tenkende menneske. Utifra hva jeg har lest er du en begavet skribent som kan nå ut til mange med viktigere budskap enn info om skjønnhetsbehandlinger.

    2. elin: Takk for fantastisk tilbakemelding! Jeg er så enig, så enig i alt du skriver. Denne kroppen! Fokuset på denne kroppen – både på godt og ondt! Det viktigste er selvfølgelig at man blir tilfreds med egen kropp – og som du sier: det sitter i hodet!!! Jeg vet bare at for meg selv så har hodet blitt lykkeligere med kroppen etter trening og en sunnere livsstil. Veien til lykke er mange – jeg viser bare noen stier på veien. Men takk for ærlige ord. Jeg gjemmer de godt i bakhodet 🙂

    3. Den virka sikkert litt krass den meldinga. Leste ikke hele teksten før jeg kommenterte. Du er jo reflektert og ikke helt ukritisk til sånt i det hele tatt. Men uansett, digger deg og bloggen din, den er viktig, morsom, herlig lite selvhøytidelig og du skriver knallbra! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg