Vi har startet ny salong!!!

Ingelin er i en veldig morsom fase for tiden – snart fire år – kan alt. Hun babler i vei, teller, “leser” bøker, synger, danser, forteller vitser , og koser. Det er så utrolig koselig!! Hun er en liten veslevoksen stabukk full av kjærlighet og omtanke.

Det er ingen hemmelighet at Ingelin følger med og får med seg alt jeg gjør. Både hva gjelder morgenstell og kveldsstell. Men ordet kontør – og at det visstnok var et yrke – har jeg hverken snakket eller hørt om før.

Jeg måtte derfor fange dagens rollespill og lek på video mens vi gjorde unna dagens kveldsstell. Jeg bare nevner det. Jeg fikk i tillegg massasje på leggene! Ingelin sitt ønske når hun blir stor er derfor lekende lett: Hun vil bli turner og KONTØR!

Velkommen skal dere være til kontør Ingelin G. Sørensen. Koster bare 50 millioner! For timebestilling send meg mail. Vær rask – det fyller seg fort opp nå før 17 mai!

Med vennlig hilsen

Iselin og Ingelin <3 XD

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg