Jeg har møtt en engel!!

Innlegget er sponset og inneholder reklame.

 

Herregud jeg vet ikke hvor jeg skal starte! Annet enn at engler faktisk finnes!!

Jeg vet det! Jeg har sett en, jeg har møtt en!!

Som mange av dere vet, har håret mitt vært gjennom en del farger det siste året. Jeg har følt meg fresh og fin og det har vært utrolig gøy. 

Men det er ingen hemmelighet at det har gjort skade på håret mitt. All den kalde fargingen, blekingen samt et enormt stress har ført til slitasje og knekte hårstrå. jeg valgte derfor å gå tilbake til min naturlige hårfarge som brunette ( eller naturlig og naturlig fru blom – jeg har vel egentlig en sånn nitrist kommunebrun farge, men høres jo litt mer flott ut med brunette eller nøttebrun – ja vi sier det da – at jeg egentlig har en naturlig nøttebrun hårfarge! ). 

Jeg måtte klippe av meg mesteparten av håret, så ikke skadene skulle spise seg oppover. 

Jeg liker kort/halvlangt hår. Jeg gjør det! Men når håret på toppen også måtte klippes følte jeg mer som Mc Gyver – en småfrekk hockey liksom – i nøttebrun farge vel og merke!

Jeg kunne latt være å klippe meg så kort, men jeg vil så gjerne at håret skal vokse friskt og sterkt ut igjen.

Men så kommer man til et punkt hvor sveisen ikke er like fin lenger, sånn halvlang hockey på en måte. Skal jeg danse meg gjennom sommeren med en slik sveis? Det blir jo lengre etterhvert. Eller skal jeg klippe det opp igjen? Ha det skulderkort gjennom hele sommeren? 

Én ting er sikkert! Jeg vil spare, spare til et langt og sunt hår, men jeg føler meg absolutt ikke fresh slik tingenes tilstand er nå.

Det var da jeg møtte henne – engelen. Vakker som få, med verdens søteste smil og myke lyse lokker. Jeg kan hjelpe deg sa hun – og herregud som hun har hjulpet meg!!

Merethe <3

Ved Pure Beauty på Frogner i Oslo – hvordan skal jeg få takket deg? Med Hairtalk extension har du virkelig utøvd magi! 

Du har gitt håret mitt livet i gave! 😀


FØR!


 

Ja dere ser hva jeg mener?! Litt småkrise! 

Heldigvis møtte jeg engelen Merethe og heldigvis åpnet himmelen ( Les: Hairtalk! ) sine porter for meg! 

Jeg kunne blitt gladkristen av mindre! <3


Altså det kiler i tissen av å se mitt eget hår nå!

 

Jeg kan ikke beskrive hvor fornøyd jeg er med Hairtalk extension! Dette har reddet sommeren min! 

Men med extensions krever også god behandling. Jeg er derfor nå blitt utstyrt med det beste verktøyet og den beste pleien, både for løshåret og for mitt eget hår.

Og…I shit you not!… Jeg håper virkelig dere ser mitt fullstendig ærlige forsøk på å dandere et nydelig produktbilde!


Avslappede børster i en eng av Hairtalk..


Frekk detalj med børste i giv akt oppå en krukke med nydelig hårkur. For å ikke nevne  refleksjonene i glassbordet! Hett? Jeg vet 😀

 

 

Så mine kjære lesere –  følg med fremover og følg Hairtalk Scandinavia på facebook og Hairtalk Norway på instagram – kanskje får du møte en engel du også 😉

 

Küsschen – Iselin <3

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg