Løs mage, hovne lepper og giveaway!

Innlegget er sponset.

 

Jippi!! 

Mandag 22 august får vi endelig se at alt er bra med den lille fjerten i magen og om Ingelin skal bli storesøster til en liten gutt eller jente <3

Jeg kjører derfor i dette sekund en koselig gjettelek på instagram hvor du enkelt kan vinne et nydelig sett til et lite sjarmtroll ved å gjette om det er en liten lillebror eller lillesøster som skjuler seg i magen min 🙂 

Konkurransen er gitt deg av Lille skatt som du forøvrig kan følge på facebook her og sponset av Rufus Rabitt og Recreo Norge <3

Følg meg på instagram for å delta i konkurransen. Brukernavn: iselinguttormsen

Disse settene er bare rett og slett magiske og jeg gleder meg enormt til å begynne å handle inn til den lille magen. 

Å gå gravid er også magisk. På sett og vis. For til tross formen er det en helt ubeskrivelig følelse å gå å bære på et lite barn.

Jeg aner ikke selv hvilket kjønn som gjemmer seg i magen, men tenkte å skrive noen få ord om graviditeten så langt – kanskje kan det være til hjelp for mer erfarne enn meg selv ;D

Jeg er i dag 17+4 uker på vei – mulig det vil forflyttes noen dager etter ultralydtimen på mandag, men jeg det kan ikke være mange. Er jo ikke akkurat som om Tom om jeg har oss som ville kaniner og jeg absolutt ikke har peiling på når unnfangelsen kan ha funnet sted. Det står mellom to datoer og det er kun noen dagers mellomrom, så termindato blir nok ikke langt unna det som er satt.

 

Graviditeten så langt har vært mer slitsom enn med Ingelin. Mye skyldes nok at jeg ikke kan “nyte” en sykemelding som sist. Jeg kan ikke sove lenge om morningen – og legge meg når jeg vil på kvelden – jeg har en 4-åring som krever sitt. Men kvalmen har dog sittet -og sitter lengre i denne gangen. Jeg er mer svimmel og mer trøtt enn sist – i tillegg til at jeg hadde en ekstrem kvisete periode i første trimester. Det var null problem sist!

Magen kom ikke uventet mye tidligere denne gangen og jeg har allerede kjent liv og deilige boblende bevegelser. Jeg er dog ca 17 kg lettere i utgangspunktet enn sist så jeg klarer liksom ikke helt å se om det er noe forskjell på magen denne gangen. Jeg ser det kanskje etterhvert når magen er skikkelig rund og fin <3

Jeg sliter så absolutt ikke med hard mage og forstoppelse – snarere tvert imot! Forrige gang var jeg hakket fra å grave ut ting fordi det satt bom fast – denne gangen tør jeg knapt slippe en fjert i frykt for hva den vil bringe. 

Blodvolumet i kroppen øker jo under en graviditet og jeg har lest at det spesielt rundt denne uken vil kjennes. Det står at sexlysten muligens er på vei tilbake da blodet svulmer opp der nede i tillegg at kvalmen og trøttheten har gitt seg. Vel.. kvalmen og trøttheten har ikke gitt seg – sexlysten – tja kanskje litt på¨vei tilbake, men det skyldes langt ifra et oppsvulmed kjønnsorgan. Det frister særs lite med sex når leppene kjennes ut som to brunsnegler mellom bena! Det går dog over på morgenen, men noen kvelder må jeg gå breibent fra badet og i seng! 

Jeg har også et mer konstant trykk der nede nå – hvilket jeg ikke husker at jeg hadde første gangen. Nå er det jo ikke slik at jeg trenger å ta i så mye på do om dagen, men om jeg måtte – så hadde jeg fryktet vaginal prolaps! Det gjør liksom konstant litt vondt i tissen/skambenet og jeg tripper fremfor store skritt.

Puppene er vonde og mye mye større og ellers har kroppen naturlig blitt litt større overalt som et resultat av baby i magen et litt annet kosthold enn vanlig.

Når dette er sagt, så er det bare å henge seg på gjetteleken på instagram , vinneren blir trukket neste mandag ( 22 august ) <3 

Over og ut! <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg