Interiør til huset og ny barnevogn!

Klokken er i skrivende stund 22.30

Jeg er lys våken! Jeg vet ikke om det er bevegelsene til fjerten i magen, selve fjertinga eller bare det at jeg gleder meg til så mye om dagen som er årsaken.

Jeg har som sagt vært på utkikk etter en skjenk jeg ønsker å ha på badet nede i månedsvis. Jeg husker jeg så den senest i fjor, men tenkte at denne får jeg kjøpe når det nærmer seg innflytting. Vel.. innflyttingen nærmer seg men skjenken er selvfølgelig ikke å oppdrive. Den har gått ut av produksjon!

Jeg har lett land og strand! Jeg begynte å se på tre ganger så dyre alternativer i Sverige, helt til jeg plutselig kom over en liten møbelforhandler som hadde to stykker igjen – på salg!!! Det var altså ingen tid å miste!

Svigermor heiv seg rundt med meg, med bil og henger på slep og vips så er jeg en lykkelig eier av ikke kun én – men to stykk fantastiske skjenker! <3

Bildet er hentet fra nett

Med to hvite fine vasker blir denne et fantastisk interiør på badet – den andre skal jeg ha enten i spisestue eller TV stue <3 

Tom har lagt gulv i hele 2 etasje, men før jeg rakk å ta bilde så var det dekket med papp – flink mann <3 Men bildene må dessverre vente på seg. Resten av møblene er ankommet butikk og vi må bare vente på at resten av gulvet kommer slik at vi får lagt ferdig i første etasje før de sendes til huset. 

Senga til Ingelin kommer på lørdag og blir også montert denne dagen – herregud som jeg gleder meg. VI hadde egentlig gått for en litt annen modell, men da det ble knotete med vinduenes plassering i rommet og mål – måtte vi gå for en litt annen modell. Senga som kommer på lørdag vil derfor se slik ut:

Bildet er hentet fra nett

 Senga vil få denne formen men med hjerter i døra fremfor stjerner og uttrekkbar gjesteseng/skuff under <3

 

Bildet er hentet fra Pinterest

Jeg rett og slett elsker det naturlige treverket og sammen med litt moderne innredning og overflater tror jeg det vil bli veldig fint 🙂

Herregud jeg har så mye jeg skal handle inn – ikke minst når vi får vite kjønn på fisen <3

Her står jeg over et vanskelig dilemma når gjelder barnevogn : hvilke skal jeg velge!! ? Det er jo et hav!!! 

Jeg hadde Emmaljunga sist og har veldig lyst på det denne gangen også, solide og store vogner – akkurat slik jeg liker det. Jeg har kikket litt på denne ( ok jeg juger, jeg har kikket MYE på denne – og jeg er litt forelsket i den)

Emmaljunga Modelyear 2017. © Sven Persson / swelo.se
Bildet er hentet fra Emmaljunga sine hjemmesider

Jeg trenger råd og hjelp fra dere. Hva slags vogn likte/liker dere best og hva er deres erfaringer? Jeg vil ha en solid vogn som er god på vinterføre og ujevnt terreng .

fis og fjært – god nætt <3
 

6 kommentarer
    1. Bugaboo buffalo må være verdens beste. Svinghjul som aldri punkterer, masse tilbehør som kan skaffes, feks sommerkalesje, koppholder osv osv. Når du tar i bruk sportsdelen kan du velge om barnet skal se mot deg eller vekk fra deg. Perfekt når barnet er liten og synes det er trygt å ha deg i nærheten, og flott når barnet blir større og liker å se seg omkring. Lett å ta pakke sammen og utrolig lett å trille rundt med. Pluss de er utrolig lekre og kommer i mange farger 🙂

    2. Katrine: Ja jeg har kikket en del på Bugaboo <3 men da den Cameleon3. off, jeg får sette med ned en kveld og ta en skikkelig gjennomgang av jungelen av vogner 😀 Tusen takk for tips <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg