Mannegruppa Ottar. Herregud for en suppe av patetiske små menn! Ekle, kvalme og usympatiske. Skikkelige godgutter!

Bildet er hentet fra blogger Rannveig Heitmann. Dette bildet er noen måneder gammelt og jeg har lest at en av vitsemakerne har bedt om unnskyldning og angrer. Men likevel. Dette mine damer og herrer – er MANNEgruppa OTTAR. Jævlig fin gjeng!

 

Mannegruppa Ottar på facebook! Herregud for en patetisk gjeng! Jeg har tidligere fått innpass i denne hemmelige, lukkede og kvalme gruppa. Tok meg noen dager, tittet gjennom, så hvem av mine venner på facebook som faktisk var medlem og analyserte de tragiske skjebnene som eksisterte inne på denne groteske siden. 

Jeg vet ikke hva som er værst, den kvinnefiendtlige holdningen, truslene, de ekle vitsene om barneovergrep, voldtekt og incest, mennen som trykker “liker”, ler eller forsvarer denne siden med nebb og klør. La meg si dere en ting: Ingenting – absolutt ingenting ved denne siden kan uskyldiggjøres eller bortforklares. At det i det hele tatt finnes menn og gutter som som frivillig forsvarer denne siden gjør meg så flau!! 

Og menn er det flust av – nærmere 40.000 menn og gutter er medlemmer av denne siden! 40.000 ! Fedre, brødre, ektemenn, ungdom og drittunger. 

Individer som kaller seg menn og gjemmer seg bak denne superhemmelige, ekle og lukkede gruppa. At noen med barn i det hele tatt kan støtte en slik side – kan jeg rett og slett ikke forstå – at noen med en kone, mor, søster eller datter er medlem av en slik gruppe er helt vanvittig! 

Er det rart vi stagnerer i utviklingen som mennesker?

Jeg synes synd på de av dere som finner disse vitsene morsomme, som finner denne siden morsom. Jeg synes synd på de av dere som bidrar til en voldtekstkultur som en bitter dag kan ramme den du er aller mest glad i.

Jeg blir provosert, men jeg blir ikke sint. Gudene skal heller vite at jeg ler av hvor jævlig stusselig det som MANN går an å bli. Hvor vanvittig uintelligent det går an å være eller hvor lavt man kan synke når man sjikanerer, gjør narr av og er delaktig i grove vitser som omhandler samfunnets aller svakeste individer- de uten stemme – BARN!!! 

Jeg forstår at mange er blitt lagt til gruppa uten å mene noe med det, men jeg blir direkte flau når jeg ser hvem av mine venner på facebook som faktisk er medlem av gruppa. Hvis DU er det – gå inn og ta en titt, eller bare ta en grundig titt på bildet øverst her – vil du virkelig assosieres med dette? 

Jeg skal ikke skrive mer om dette,noen gang, tror jeg.For den oppmerksomheten fortjener den patetiske suppa av mannfolk virkelig ikke! Og til de av dere som skal komme med kommentarer som forsvarer denne gruppa kan spare dere. Jeg kommer ikke til å svare. Jeg kommer heller printe ut hvert jævla dumme motargument på en dassrull og tørke meg i den hemoroidefylte ræva mi.

 

4 kommentarer
    1. Jeg har ikke ord !! Jeg blir direkte dårlig av å lese disse såkalte vitsene. Ser at jeg har 24 stk av mine venner som er medlem . Disse blir nok ryddet opp i ganske kjapt !

    2. Så enig, sååå enig! Blir kvalm av å se hva en “mann” kan få seg til å skrive eller vitse om!
      icest, voldtekt og pedo vitser . Æsj!!

    3. Renate Johnsen: Mange blir jo lagt til denne gruppen uten å ha meldt seg inn, men når du ikke melder deg ut – da mener jeg det sier litt. Jeg slettet alle som var medlem av gruppa 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg