Når hormontissen lekker og håret tørker ut..

Innlegget er sponset

 

God kveld til dere som titter innom <3

Først av alt vil jeg takke for alle fine tilbakemeldinger og gratulasjoner etter forrige innlegg.

Det er utrolig deilig å ha kommet i hus og jeg gleder meg til å vise dere resten innvendig og utvendig 🙂

Denne uka har jeg tatt litt ekstra vare på meg selv. Å være gravid er fantastisk! Dere mannfolk aner ikke hva dere går glipp av! Ja – det er mange plager, søvnløse netter og ondter – men å gå og bære på sitt eget barn er helt vanvittig! Man har to – noen flere- hjerter som banker inni kroppen. Er det rart man er følsom?! <3

Dette dvangerskapet har vært litt annerledes, jeg har vært mer kvalm, men mindre oppkast – jeg sliter med bekkenløsning til tross for at jeg veier 17 kg mindre denne gangen. Jeg har fått åreknuter og med 1 liter mer blod i kroppen er tissen konstant en hoven hvetebolle.

Det er vinter, huden blir tørr og bleik, håret tørt og livløst. 

Heldigvis har jeg et fantastisk samarbeid med frisør Karoline Halleby ved Park Lane frisør! Hun er så nøye og så dyktig at det faktisk er 3 måneder siden jeg sist var hos henne. 3 Måneder altså! Det er lenge siden jeg har latt det gå så lang tid mellom pleie av håret. 

Slikt får man fornøyde kunder av tenker jeg! Men som frisør må det jo også være litt kjipt – hvis alle skal vente 3-4 måneder til neste gang de fresher opp i sveisen sin igjen? Får ikke betalt strømregninga av slikt si! Men så ser jeg jo at jeg ikke skal vente så lenge neste gang. For riktig nok har fargene holdt seg og håret fått ro til å vokse ut, men gud bedre hvor slitt!! Eller tørt! Knusk tørt faktisk! 

Hvetebolla mi mellom bena skal liksom lekke litt her og der – spesielt i disse hormonelle tider, men håret – det skal liksom tørke inn!!

 Heldigvis finnes mirakler. les: Karoline!!! Og heldigvis finnes et helt genialt bookingkonsept som gjør at du kan booke time på null komma niks. Til og med på natta!!

Det er mulig flere salonger operer med et slikt konsept, men for meg var dette nytt.

Når du klikker deg inn på Parklane sine hjemmesider her og velger “Bestill Time Online” kan du i første omgang velge hvilke av salongene du ønsker time hos. Deretter kan du se på behandlingsmenyen og velge hva slags behandling du ønsker. Det geniale her er at estimert tid på behandlingen kommer opp, samt pris!! Hvor deilig er ikke det???!!! 

Som kunde sitter man jo alltid å lurer på hvor mye det koster. Jeg blir ofte sjokkert når jeg skal dra kortet og det kommer på mye mer enn hva jeg hadde forestilt meg. Dette slipper man her! 

Prisen er jo ikke helt nøyaktig – Frisøren må jo se an “situasjonen” hehe – det kommer jo an på hvor langt hår man har, hvor mye som faktisk må gjøres – må det kures? osv. Men man har en idé om kostnaden og det er da lettere å spørre frisøren om pris når estimert beløp er kjent for begge 🙂

Etter du har valgt behandlingstype – kan du enten velge en bestemt frisør eller første tilgjengelige og – VOILA! Du kan bekrefte bookingen din! Genialt eller hva??

Jeg er ihvertfall superfornøyd med denne løsningen, stedet, frisøren(e) og ikke minst resultatet. 


 

Kjemisettet! Her blandes forskjellige produkter som frisøren ser at håret ditt trenger. Trylledrikk eller styrkedrikk til håret rett og slett <3
koser meg greit her <3

 

Alltid husk sminke i veska når du er hos frisøren – så du kan sminke på brunfargen ved hårfestet igjen ;D

Og jeg skal ihvertfall ikke vente like lenge til  neste besøk – for en ting er sikkert: Håret mitt fortjener faktisk å behandles jevnt og trutt, enten det er med klipp, oppfriskning av farge, kuring eller bare å handle produkter som tar vare på det 🙂 

Takk igjen, Karoline! For at du alltid bringer liv i kråkereiret mitt og for at du behandler meg som en prinsesse hver gang jeg er hos deg <3 Jeg føler meg så utrolig ivaretatt!

For de av dere som er på instagram, følg meg gjerne for flere hverdagsbilder som ikke havner på bloggen: iselinguttormsen

Og ønsker du selv mirakler bør dere definitivt følge Karoline ved Park Lane : Karolinehallebyfrisør <3

GOD HELG!!! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg