Jeg har fresha opp åreknutene! Se selv!

Innlegget er sponset.

 

I dag har jeg hatt en sånn her dag:

Jeg tror det skyldes at nå som vi endelig er kommet i hus, så innser kroppen min hvor sliten den egentlig er. Jeg er plutselig høygravid – eller – på torsdag er jeg etter retten høygravid – men noen dager til eller fra er ikke så nøye. Ihvertfall ikke for meg – for jeg føler meg i aller høyeste grad høygravid. 

Jeg tror ikke Iben i magen ligger sammenkrøket i fosterstilling, jeg tror hun ligger langstrakt og brei inni her – for alt gjør vondt eller er ubehagelig. Jeg har forsøkt forskjellige liggestillinger, sittestillinger og gangmedtoder. Denne ungen ligger på kryss og tvers i stjerne kjennes det ut som! 

Nå mot slutten er det jo vanlig at svangerskapet er ekstra tungt. Jeg kan jo ikke ligge og dra meg i senga i helgene, sove lenge og slappe av. Jeg har jo ei 4-åring – som for tiden oppfører seg som 14 – så man har jo liksom hendene fulle. 

Da er det ekstra hyggelig å få forspørsel om man har lyst til å teste ut en salong som driver med velvære. 

Jeg mener ; Det KRYR jo av velværetilbud! Det florerer av dem på facebook og instagram og for den vanlige kvinnen i gata er det jommen ikke lett å vite hva man skal velge.

Vel – denne gangen valgte jeg ORCHIDEA KLINIKK i Hokksund. Jeg kunne få satt på vipper – men jeg tør ikke – ikke fordi jeg ikke tror det blir fantastisk – men jeg er så redd for å bli avhengig av det, hehe. Jeg har ikke tid tile å jevnlig dra å fylle på vipper når de begynner å falle av – ikke når jeg bor her jeg bor 😀 Jeg valgte å få ordnet neglene mine og få en sexy runde med spraytan 😀

Herregud som jeg gledet meg. Åreknutene mine kryper bokstavelig talt fra ankelen og opp i tissekona! Det er jo ikke rart jeg er hoven mellom beina!!! Det er værre på høyre siden enn venstre – men nå matcher jeg ihvertfall Tom – den ene litt lenger og større enn den andre liksom.

Å legge på negler hadde vært deilig – men jeg orker ikke ha überlange negler når lillemor kommer og jeg orker ikke ha det nå – oppi alt i huset og skruing av småmøbler osv. Vi ble derfor enige om å ta vare på de stusselige neglene jeg har igjen etter all nervøs biting og få de til å vokse i fred og ro. Vi kjørte på med gellack og en gull-neglelakk som har speileffekt! 

De gravide hovne pølsefingrene mine har aldri sett kulere ut ! 😀 <3

Nei, jeg har ikke lange flotte negler, men nå skal de ihvertfall bli det – ihvertfall litt lengre- og de får se dødskule ut på veien!! Me like!!!!

Damene i salongen var bare supersøte. Mens jeg ventet på å få spraytan lurte de på om de skulle dra og handle noe mat til meg. <3 De tenker virkelig på sine kunder. De er ikke dyre i pris og timene bare fløy avgårde!

Spraytanen ble gjort i klinikken av spraytanAGA og jeg er såååå fornøyd!! Jeg har ikke tatt sol på 1,5 år og i sommer lå jeg jo bare og kastet opp. Solarium koster jo skjorta – ihvertfall hvis du skal følge et jevnt tempo for å bevare brunfargen. Da kan man like gjerne bruke samme summen på spraytan som varer like lenge, men ikke er skadelig for huden. 

Jeg kastet derfor klærne og kledde åreknutene i en jevn, fin og middels brunfarge:


Jada jada, tørk av sikkelet. Jeg vet jeg kunne vært en av Victorias engler.

Det morsomme med spraytan er jo den frekke papirtrusa man har på seg. At den strøyk hva gjelder å dekke til en hormonell bolletiss er én ting, men uten den hadde man jo ikke lagt merke til skillet – og hvor mye brunere man faktisk bli etter en runde i kabinettet :

Ja se på åreknutene dere! Til og med de gløder! 😉

Det morsomme med åreknuter er jo faktisk at dersom jeg nå hadde vært like bra trent som jeg var for ett år siden og i beste fall mann, så hadde disse vært helt innafor. Pulserende blodårer på trente lår – Sexy og digg liksom. 
 

Se på skillet! Det er jo rimelig fantastisk – og ja jeg har jevnet ut de pulserende sexy blodårene på bena. Så lett er det å photoshoppe det bort liksom!

Uansett: Damene på Orchidea klinikk ga meg en frekk liten “bli ny dag”.

Med speilblanke gullnegler, en jevn og fin brunfarge og ny sveis føler jeg meg som en million til tross for slitne dager 😀

 

Følg klinikken på instagram for flere bilder av flere behandlinger: orchideaklinikk

Og spraytan aga sin nye konto for bilder og gode tilbud: spraytanaga

 

Det er ikke mer som skal til faktisk – og jeg – Jeg skal jommen meg gjøre dette en gang til før fødsel!  

Det er som jeg har sagt tidligere; når Tom først skal se meg brøle, svette, presse, revne, fise og muligens bæsje på meg under fødsel – så skal jeg ihvertfall se fab ut while doing it!


Takk for en vidunderlig dag hos dere Orchidea Klinikk. Vi sees snart igjen <3

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg