Sliten og stolt :D

Å herremin! 

Jeg har så mange tanker og ting jeg vil dele med dere. Alt fra oppdateringer på trening og kosthold til tanker rundt Paradise Hotel 😀

Om den nye rollen som tobarnsmamma – hvor fantastisk det er – og hvor slitsomt det er. 

Hodet mitt blir fylt med nye idéer hver dag, men jeg har liksom ikke fått satt meg ned å skrevet. 

Jeg er mye alene hjemme med jentene. Tom jobber hele uker borte og mye natt/døgn – så som “alenemamma” flyr tiden virkelig fort og strekker dessverre ikke alltid til.

Men jeg skal skrive om alt som faller ned i hodet mitt om dagen, jeg skal det. Jeg skal bare komme meg etter sjokket som søvnløs da Iben i ny og ne har sluttet å sove på dagen. Jeg er så trøtt og sliten og må legge meg overdrevent tidlig.

I mellomtiden kan jeg dog dele en gladnyhet med dere: 

Jeg skal bli Nettavis-blogger!!

Foto: Alessandra Langum

Ja du leste riktig. Jeg har skrevet kontrakt med Nettavisen og skal bli en av deres bloggere!

Jeg er både stolt og takknemlig og gleder meg masse til dette samarbeidet!!

Dette vil blant annet innebære at bloggen min vil bli seende litt annerledes ut – men jeg vil fortsatt være den samme -fullstendig ærlig og med tekster som gjør deg flau ;D <3

Nå køyer denne slitne kroppen!

Over og ut <3

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg