hits

Status mammakropp!

At Trausti og hans program hittil har gjort meg mye godt, rder det ingen tvil om!

Hva skulle jeg gjort uten Olympus Trening!!?

Mammakroppen er seig. Den niholder p kiloene!! Som et reservelager liksom!! Ting tar lengre tid og kroppen m respekteres p en helt annen mte enn ellers. 

Vekta gr litt opp og ned. Fr pske var jeg nede p 71,9 kg!  stolt!! I dag var den plutselig p 73 og jeg bare............

 

Men kroppen er i forandring, den er det.  Magen er blitt mindre og jeg er definitvt blitt sterkere. 

Jeg fr endelig p meg mitt gamle treningsty .- og selvom forholdene er trange i tightsen for yeblikket- s er jeg relativt fornyd med kroppen min tre mneder etter fdsel.



Nr det er sagt. S skal jeg dog ikke holde dere for narr.

Jeg mente virkelig hva jeg skrev om den seige mammakroppen. Jeg kan nemlig jukse p meg smidigere fasong foran speilet i riktig positur.

Lyve for meg selv - lyve for dere. Men ingenting - absolutt ingenting kan gjemme det faktum at en nybakt mammakropp proppet full av hormoner er seig - den er sykt seig!



 

Dette bildet er fra i gr. alts - FR:


 

1 minutt ETTER




 

Bolletissen er riktig nok blitt mindre - men begynner mistenke at det kun er grunnet en sykt trang tights som presser den oppover og over buksekanten!


 

Tror faktisk denne tightsen presser bolletissen helt opp under bh-kanten.

S....Heia alle mammaer der ute! Mammakropp eller ei. Vi er sabla fantastiske!!!  <3

3 kommentarer

Herlig innlegg!

Haha.

Det tok meg omtrent 1 r hver gang bli normal etter svangerskap. Og da trente jeg ikke. Hvor mye jeg la p meg under svangerskap? 20-25 kg hver gang. Og jeg veide 52 -53 kg til vanlig...

http://casakaos.blogg.no/1443018109_23092015.html

Les dette innlegget! Er sannhet med en morsom vri :)..med tanke p ditt forrige innlegg om krangling med mannen, tenkte p det da:)

Skriv en ny kommentar

FLG MEG P INSTAGRAM